Last Semester !

Alhamdulillah harini dapat check result untuk sem 5 , alhamdulillah syukur sangat sangat kat Allah SWT sbb rezeki sem ni dapat DL. Tak expect langsung nak dapat sebab dok rasa mcm FAIL ja , yelah osce kelaut haritu tapi redha memang betul betul redha lepas osce.Aku ingt lagi mcm mana sedihnya aku waktu tu sampai tak makan tengahari dgn makan malam sbb kecewa.Tapi ni lah org kata tuah ayam nampak kat kaki tapi tuah manusia hanya Allah je lah yang tau.Terima kasih Encik Zubir and Encik Yussri sebab banyak bantu masa osce.Hahaha bantu mendengar dan memerhati kemerapuan saya masa hari kejadian.Nak dijadikan cerita aku ni mmg spesis manusia yang cepat gelabah.Ye aku ngaku,once kalau aku gelabah memang tak jadi keja so hopefully last clinical kat Hospital Besar Pulau Pinang aku tak gelabah biawak.

Ni semua hasil usaha diri sendiri juga yg tak tidur malam (dusta) okaylah yg tidur malam tapi bangun sebelum subuh utk study hahaha.And thanks kepada kenkawan yang kongsi ilmu , moga kalian memperolehi kejayaan yg kalian impikan. Bersyukur teramat sangat memang result ni tak expect sesangat and it's so much lari dengan expectation diri sendiri.Tapi CGPA still tak DL insyaallah kalau ada rezeki utk last sem kalau dpt DL insyaallah CGPA pun DL. Mudah-mudahan dipermudahkan.Kita bukan apa,fikirkan duit pinjaman yg nak kena bayar,at least kalau dapat DL kuranglah sikit beban nak kena bayar duit banyak-banyak.

Memandangkan tahun ni juga nak graduate ( doakan yg baik baik ) , aku pasti akn rindu semua kenangan sepanjang belajar kat sini.Kalau terimbau balik zaman dulu memang lawak, tak sampai 3 jam parents aku otw balik Penang aku dah menangis call mak aku ckp aku nak balik.Masa hari orentasi toksah kata lah tak ada sorang pun nak kwn dgn aku,haish dengan terpaksa aku expose diri aku juga lah masa nak bg kata semangat tu eh jilake kalau dikenangkan balik.Kawan aku yg aku x expect at last jadi bestfriend aku (Zati) pun ada dlm group tu, bila dah lama kawan boleh dia bahan aku cakap aku lawak ehh tak guna.

Aku harap friendship yg aku bina dengan Faezah and Zati tahan sampai Jannah gitu termasuk lah dengan Qila.Allah pertemukan kami masa posting kat Kulim sapa sangka skrg dia dengan aku sekali nak graduate.I'm so glad that I meet three of you.Semua aku sayang serious tak tipu.Maaf kan aku kalau aku tergurau kasar atau tanpa aku sedar aku ada sakitkan hati hampa but from the bottom of my heart aku sayang je tiga tiga :D. Goodluck utk hampa yg nak further study lagi, buat diri ini biarlah aku stop diploma dulu sbb aku nak kena bayar dulu duit pinjaman.

Hihi banyak pula update, and yes dah ada gang nak travel Penang sesama nnti bulan 3 , janji pasti ditepati . Nama je org Penang tapi tak pernah jenjalan area sana . So get ready Faez, ai akn jadi tour guide you yg paling jelita and havoc hahahaha. Yang aku tau, aku takkan bawa hg g Bukit Bendera, i'm so sorry darling, sejarah hitam takkan berulang hahaha. Have a nice day semua kesayangan. Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment