Appreciation Post ( Male Best friend )

So tinggal lagi 2 hari before nak berangkat balik Ipoh . So gonna say hello to sem 5 . Alhamdulillah tinggal lagi setahun nak study lepas tu insyaallah dah boleh kerja . Rasa mcm sekejap ja rasa berlalu dah nak masuk sem 5 . Moga dipermudahkan lah segala urusan aamiin . Biasalah , makin meningkat usia ni making tough sikit . So dgn harapan aku dpt menempuh segala pahit manis gitu :) . Eh dah mcm lari tajuk pula kan . So without wasting any times let me introduce you guys my male best friend :D

Ini Hanif , Hanif tak sombong hahaha . Okay , tbh I'm so glad that I meet him . He's one of my best buddy back to my high school life . Thanks wey sebab sudi jadi best friend aku . So throwback sikit gambar masa 2k15 ( time raya ) . Tahun ni lah sedih sbb tak dpt beraya sekali sebab time hg free mesti bertentang dgn aku and so on . Wishing you all the best in your uni life . Dah degree dah dia ,aku ni haa terkapai kapai lagi nak habiskan diploma . Dia lah yg tak pernah miss wish my birthday ( always be the 1st yg wish ) thanks hanif & also semenjak habis sekolah everytime my birthday dia selalu belanja coklat . Sweet habis lah best friend sorang ni . Be my forever best buddy okay Hanif . Promise you next time I'll treat you :-* . And yup , ingat tak dulu zmn sekolah jadi isu kononnya ada org ckp hg baring atas paha aku which makes no sense at all hahaha . Rasa lawak pula bila fikir balik , nasib mak hg tak mai serang aku lol ( report kat mak lak tu ) semua tu misunderstanding je . Actually tmpt kami lepak kat padang sekolah ada bonjol ( bukit sikit ) then from view of that someone nampak mcm dia baring kat paha aku padahal dia baring jauh dari aku . So next time you better be careful , tgk betul-2 jangan main terjah x pakai helmet kan dah malu hahaha.

So this is the next person . Meet Fuddin . Aku pun tak berapa nak ingt mcm mana kitorang leh jadi best friend . I guess masa form 2 . Yup , i also dah lupa mcm mana aku boleh start rapat dgn dia ( sorry erm both of us pun x tau haha ) . So currently , he's the one yg always ada dgn aku through my thick and thin . The one yg always dengar masalah aku & tak tolong solve kan pun utk aku hahaha . Tak guna punya kwn . Ego dia takyah cerita , menggunung kenkadang kita yg sakit hati tapi tahan je lah dah nama pun best friend kan . The one yg paling boleh menggila sesama especially kpop lah . hashtag team kpop ( #teamkpop ) . Apa lagi eh , ahhh bukan setakat team kpop , dia boleh jadi #TeamTengokWayang #TeamMcD . Thanks for spending your time utk aku . Apa lagi eh , hm beza dia dgn Hanif is dia tak pernah ingat birthday aku . Tak guna betoi hahahahaha . Tapi takpalah tak kisah pun jemah hahaha . 

Ohhh !! Kalau hampa nak tau , birthday depa dedua sama . Sat sat nak re-call ermm okay aku terlupa ermm sat sat takpa nnti lah refresh balik hhahahaha . Saja buat appreciation post utk "Namja Chingu" sebab kerap sngt buat pasai "Yeoja Chingu" sekali sekala beralih arah takpa kot haha . But still aku sayang semua kenkawan aku . Thanks for everything , special thanks for my best buddies . Forever love you guys :-*

No comments:

Post a Comment