Hello gais ! Lamanya terasa tak menulis kan . Alhamdulillah , this year aku dah 20 tahun . Aku macam tak percaya yang aku dah masuk angka 2 . Sebenarnya aku rasa mcm tak ready lagi nak meningkat usia sebab aku still tak rasa yg aku matang dengan usia aku yang sekarang . Bila cakap pasal "NEW YEAR" mesti nak mention pasal "AZAM" kan ? Azam aku kalini sama je macam sebelum ni yakni NAK BANGGAKAN MAMA AND ABAH . And insyaallah 2017 aku dah habis study . Ya Allah , tak sabarnya nak sampai tahap tu . Sekarang ? Alhamdulillah , aku dah sem 3 and aku dah semakin hampir dengan impian yg selama ni aku impikan . Aku nak sangat dapatkan segulung ijazah and of course utk banggakan mama and abah . 

Kahwin ? Amboi , bila sampai angka 2 ni kemain nak sembang soal jodoh ye . Buat masa sekarang aku rasa better aku focuskan lebih kat study sebab aku tak nak benda bercampur . Aku bukan boleh , kang gaduh haa effect habis semua study aku . Kelaut lah cerita dia . So to be safe , better tak payah . Lagipun usia mcm ni dengan keadaan aku mcm ni better tak yah bercinta lagi kot . Hehe . And mcm biasa azam yang sangat sangat sangat aku nak dia tercapai "TURUNKAN BERAT BADAN" . Aku pun tak faham dengan diri aku , apalah susah sangat nak turunkan berat badan . Pfff ! Yang geramnya berat aku makin bertambah . So , mission lama still akn aku selitkan utk tahun 2016 . Semoga Wiwi kurangkan makan and semoga Wiwi cepat kurus . Aamiin !

Oh ye ye , jangan diingatkan . Actually sekarang ni aku tengah berperang dengan final exam . Ada 5 paper tapi baru settle 1 paper . 4 paper ? Next week . Aku tak sabar gila nak habiskan peperangan ni , dah lama aku nanti nantikan . Aku nak cepat cepat naik sem 6 tanpa repeat any paper ye muahehehe . And kalau boleh aku nak maintainkan pointer aku yg tak dapat dean list ni . Haaa but at least ada la cukup cukup makan nak survive dalam course yang aku ambil ni . And yes , kalian tolonglah doakan agar sem 4 ni aku dpt posting Hospital B.Mertajam takpun Hospital Balik Pulau . Tak ku sanggup tercampak kat Kelantan bagai tu . Jauh wey dengan rumah , mau melalak aku kat sana . Lagipun sebab kali ni cabut undi , so berdoa lah agar tangan aku ni sangat sangat bertuah dapat kutip posting dekat PENANG .

Okaylah , sampai sini saja . Saya Sharifah Nurzarith Sofia ingin mengucapkan selamat tahun baru and mendoakan agar azam azam awak awak semua yang baca ni akn tercapai . Insyaallah aamiin ! Stay cute and awesome k gais :)

No comments:

Post a Comment