10 things about mahself.

First of all , hello gais ! Ntah lah tetiba malam ni terasa nak menaip . Just nak share about my result for semester 3 , alhamdulillah "pass" semua subject . Actually I didn't expect pun nak "pass" semua . Ya Allah , bahagia bila check result . And so , say hello to SEMESTER 4 ! Okay jom lah proceed , let me reveal "10 THINGS ABOUT MAHSELF"

10 THINGS THAT U DON'T KNOW ABOUT ME :-

THE REAL ME :-

1. "Extrovert" : i love talking and menggila with my friends and yes i'm friendly ( but not all the time actually )

2. "Shy" : mesti pelikkan ? Dah "Extrovert" pehal nak malu pula . Wey tak habis lagi weyy ! Actually sifat ni ada bila starting nk berkawan dengan "lelaki" . Take time , but if lelaki approach dulu baru okay and tak rasa awkward . Haha

3.Love "ASAM" : Aku rasa benda ni turun temurun dari mama dengan abah sebab parent aku hantu asam which makes me felt the same too . Yeyy !

4. Bihun Sup : Eh ? Hahaha , tbh aku memang suka sangat makan bihun sup especially bila dia letak daging . Aku lebih suka makan bihun sup daging drpd bihun sup ayam .

5. Suka Kucing : Ntah sejak bila aku jadi penyayang dengan kucing . Tapi yg sedihnya , kucing tak suka aku ( refer to MAMAT PUTIH *kucing jiran* yg suka sangat menyemak dlm rumah aku )



TAK SUKA ?

6. Crowded : Aku sebenaqnya tak suka sangat tempat crowded crowded except kalau "pasar malam" , syurga makanan kot , takkan tak suka kan .

7. Kedekut : Aku bukan jenis berkira / kedekut , so aku tak suka orang kedekut dengan aku . Hmm, kalau org dah kedekut / berkira dengan aku , aku berdouble-double kedekut balik. Padan muka.

8. Bluetick : HAHAHAHAHAHA , serious ah . Bluetick ni selalu punca aku gaduh dengan kwn aku sebab dia rasa aku tak hargai effort dia nak ws aku . Puii , nyampah aku . HAHAHAHA

9. Sayur-Sayuran : Mcm budak kecik pula kan , aku boleh je makan sayur but aku lg prefer kalau sayur tu dia campoq sekali dengan daging / ayam dll . Alah , senang cerita mcm nasi "PAPRIK" . Wuish , feveret aku tuuu kalau masuk kedai Tomyam.

10. Geli : Aku sebenaqnya tak suka dengan binatang lembek ( cacing / katak ) , aku tak suka buaya and aku paling paling paling punya paling benci gila dengan ULAQ ! Yes , aku sangat sangat sangat tak boleh dengan ulaq euwwwww~~~~

Ehem , dah cukup 10 things about mahself . Thanks for reading gais !  Bye semua ! Assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment