Major Throwback


Sedih sebab cuti raya haji dah nak habis (T,T) . Terasa sekejap ya ampun , masuk harini dah 3 hari ada kat rumah tercinta . Ya Allah , bila lah nak sampai bulan 10 , tak sabaq nak cuti mid sem . Kekeke , confirm lah lepas ni bertambah busy . Ya Allah moga Allah permudahkan segalanya . Dengan problem rumah tak settle , haish meminta la cecepat dapat settle benda ni . Serabut kepala otak aku nak pikir pasal benda ni . Makin lama makin menjadi jadi -.- . Ya Allah , bagilah aku kekuatan . Fighting ! Yang penting esok pepagi dah kena naik bas balik Ipoh sebab tiket tenghari and petang semua dah habis (T,T) . Tak suka gila balik awai . Like seriously , kalau boleh nak forever ja duduk kat rumah ni . Lagi best lagi ada umph lagi syok (T.T) . Takpalah , setahun setengah je lagi .

Semalam tetiba throwback gambaq muda mudi start dari darjah 6 sampai form 5 . Aku hanya mampu ketawa tgk diri sendiri . Betapa tak teratur and betapa kusutnya cara pemakaian aku . Hahahhaa , tak sanggup nak tgk lelama . Paling takleh blah , masa dulu boleh la tahan kecik juga badan aku . But idk , perubahan drastik gila wey . Aku dah gemuk kalau nak compare dengan before ni *Sedaq diri takpa* Bila teringat balik gambaq gambaq ni , just wanna say thanks la buat kenkawan yg pernah exist dalam hidup aku . Well , tak kisahlah engko aku benci ke aku sayang ke kan . Thanks la bebanyak . Kalau boleh putarkan masa , memang nak sangat balik zaman sekolah .

Zaman sekolah lah zaman tak kusut . Tetambah masa sekolah rendah , lagilah sepanjang masa aku memain . Hahahaha , result masa darjah 6 pun selalu 10 kebawah dlm kelas :D . Ya Allah , bertambah rindu lah . Hope one day kita semua boleh reunion . Teringin juga nak tgk kan makin berisi ke makin kurus ke haaa ntah ntah ada yg dah kahwin . Hahahaha . Tapi itulah , masa dah x boleh nak diputarkan balik . But one thing yg aku tahu , Memories wont fade away . Thanks for everything gais ~

Assalamualaikum . Have a nice day !

No comments:

Post a Comment