Bermula Cuti Sem . Ayuh !



Alhamdulillah cuti semester dah bermula ! Kenkawan aku yg lain semua dah masuk sem 3 , aku ni haa baru terkedek kedek nak masuk sem 3 hahaha . Sebab UniKL ada short sem , so aku cuti sem ni sebab short sem aku dah habis. Alhamdulillah lega gila wey . Walaupun 2 subject ja yg aku ambil utk short sem ni but still STUDY juga wey .

Mandarin II aku boleh gagah lagi.Cewahhh suka lah juga bila diri ni reti nak cakap mandarin.Tu pun sikit sikit je , x banyak pun yg aku reti cakap . Tapi subject enterpreneurship ni lah yg bagi aku agak HEAVY . Serious tak tipu , but dia depends kat org lain juga lah kan mcm mana depa bawa subject tu. Ntah la masa final exam haritu , section B soalan pertama yg 20 markah aku dah TERKANDAS.

Aku main ikut suka hati aku je hentam semua benda. HAHAHAHAHA . Doa doa kan lah exam aku result cantik . Ni lah last option aku utk mencantikkan pointer aku yg skrg ni tak berapa nak lawa. Memandangkan ni short sem yg last aku ambil kan dan short sem ni la yg bnyk membantu utk naikkan pointer aku , aku cuma tawakal je lah dgn result aku . Mudah mudahan pointer aku naik , mana lah tau ada rezeki nak dpt DEAN pula kan *angkat kening*

Takpalah,aku tak nak serabaikan otak aku. Biarlah aku menikmati cuti 2 minggu ni. Ya wey, cuti sem aku 2 MINGGU aku repeat 2 MINGGU ! Walaupun tak rasa mcm cuti sem sangat pun. Dukacita gila aku dgn fakta yg aku kena telan ni. Pasrah je lah , 2 minggu pun 2 minggu lah janji aku cuti. Yedokk. Aku hanya mampu berdoa sem 3 kali ni aku x nak repeat paper and buat yg terbaik sebab sem 3 makin berat , dah start posting kat hospital and also 19 credit hour . Mati lah nakkk.

Sudah lah. Stop sampai sini. Assalamualaikum semua ! Bye ~

No comments:

Post a Comment