Selamat Hari Raya !


Buat yg mengenali diri ini, saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. Diharapkan awak semua dapat maafkan kesalahan saya sepanjang kita berkenalan ni. Minta maaf kalau ada salah dan silap ye . Salam 0-0 katanya . Uishhh, rasanya masih tak terlambat kan nak buat ucapan cenggini . Sekarang ni dah raya ke-6 dah kan ? Alah , kira okay lah tu :)

So , tahun ni satu family semua tak bertema . Err , tak pernah bertema pun sebenaqnya . Yg sedihnya tahun ni tak merasa nak balik ke kampung halaman ceq kat Bagan Dato nuhh . Takpalah tak ada rezeki, but tahun ni dpt beraya dkt Penang pun dah bersyukur. Kira okaylah ada dari tadak kan ? Hehe.

Ahad ni dah nak kena balik Ipoh dah. Mcm biasa , makin banyak assignment , makin banyak test and makin banyak quiz and makin dkt dgn final exam -,-' . Walaupun cuma 2 subj yg aku amek utk short sem ni but still bila dengor fnal exam tu dia mcmmm...... Haishh , pastu dah nak kena start sem 3. Sem baru ni aku dah boleh posting kat hospital hospital ni haa . Aku jadi nervous tetiba , yelah dibuatnya salah x-ray tak ke naya pesakit aku T,T.

Doa lah agar future radiographer mengkome ni boleh pakai . Haahahahhaa . Yang penting ahad ni balik naik ETS chuolzz . First time iolzz nak naik , argh biorlerr org nak kata aku ni jakun ke hapee.. Yang penting hati mau sadoo ~ . Itu je lah kot. Aku nak lepas gian ni biasalah lepas ni lagi jarang aku nak update pape dlm blog ni.

Tak sangka , dah 4 tahun lebih aku ber-blogging . Thanks pembaca sekalian . Assalamualaikum! Selamat hari raya gais ~

No comments:

Post a Comment