Berhabuk blog .


Hello guys . Sudah berkurun lama tak ber-blogging. Tibatiba ! Terdetik dlm hati ni nk usha tengok blog yg bersawang . Haish , mcm-2 benda dah ada kat sini . Eh ? Hehe . So , here i am . Alohhaaaa ! Kalau siapa yg tak kenal dengan empunya blog yg comei ni. Opps ! Hahaha . Nama saya Wiwi . Hello hello ! Selamat berkenalan lahh ya :) . So , sebenarnya saya ni baru je balik dari Program Latihan Khidmat Negara or lebih senang kita ckp ' PLKN ' lahh . Jangan ditanya kenapa saya balik sedangkan para-2 wira dan wirawati yg lain still berjuang utk genapkan 3 bulan mereka dekat sana . Heee . Jengg jengg jenggg ~

Mesti ramai yg tak tau and tak nak tahu pun sebenarnya :P . Tak ramai yg tau kecuali ! Yg dpt PLKN konfem-2 lah tahu kan ? Kita boleh buat PELEPASAN AWAL sekiranya genap 2 bulan atas sebab-2 yg mmg xdpt nak elakkan. Contoh mcm TO FURTHER YOUR STUDY like i did :P . And ada yg PENGECUALIAN dimana para-2 mereka ini mempunyai masalah kesihatan . Lastly , untuk wira wirawati yg buat PENANGGUHAN dimana mereka terpaksa pergi lebih awal berbanding 2 bulan , mcm bertahan sebulan atas sebab-2 tertentu mcm nak sambung belajar. So , utk yg PENANGGUHAN ni para-2 mereka terpaksa pergi PLKN in the future lahhh . So , GOOD LUCK ya ^^ . *ngada-2* . Dont ya worry . Insya Allah dlm masa yg terdekat ni saya akn berkongsi pengalaman saya sepanjang saya masuk dlm PLKN ni . Mula-2 memang lah hati tak rela tapi bila dah lama-2 duduk sana , sedih pula nak berpisah dgn kwn-2 . Tapi nak buat mcm mana.. Ini suratan takdir . *ayat power*. Bak kata ayat org tengah nk berputik cinta ' Tak kenal maka tak cinta ' . Macam tu lah lebih kuranggg :D . 

Tidak dilupakan juga , saya nak ucapkan TAHNIAH AND SELAMAT MAJU JAYA buat rakan-2 tercinta . Terutama my classmate *5 Amanah* . Tahniah sebab ramai yg dpt sambung belajar . Alhamdulillah . Jom kita belajar sungguh-2 and jom kita banggakan kedua-2 mak ayah kita . Jangan mudah berputus asa . And , saya sentiasa mendoakan kejayaan kawan-2 saya :) . Best of luck and kenang daku dlm doa mu. Tak kiralah yg tgh sambung f6 / matrik / uitm / poli / uniKL dan mcm-2 lahh nak mention bnyk sngt . Haaa , belajar rajin-2 . Ingat ! Jauh dimata tapi dekat dihati . Okayy ? Okayy ? Okayyy ? Heeee . Rasanya sampai sini je kot celoteh saya. Biasalah bila dah lama tak post entry tu jadi excited semacam. Apa-2 pun take caree and thanks sudi baca blog saya . Undur diri dulu . Salam sayangg . Assalamualaikum ^^

No comments:

Post a Comment