PMR MINGGU DEPAN

 
Annyeong ! Hai ! Hello ! So seperti yang kita semua tahu , okay maybe tak semua yg tahu . Ehemm , minggu depan bebudak yg amek PMR akn dapat result masing-2. I just wanna wish GOOD LUCK untuk pelajar-2 form 3 yg sama sekolah dengan aku. Jangan gelabah-2 . Baca doa dan bertawakal je lah sebab kita dah usaha.. Kalau result bagus ALHAMDULILLAH , kalau boleh-2 hmm berusaha lagi. Jangan ulangi kesilapan yg sama. Amboi , kemain lagi aku bg dorongan. Errr , dorongan kah itu? Hahahahaha.
 
Teringat pula masa aku amek result pmr. Meraung mcm org hilang anak. Yalah , tak expect result cmgitu. Ingat bolehlah dapat tinggi-2 sikit A nya.. Memang x expect tapi syukurlah aku masih lagi tak gila. Hahahhahaa ! Sebab result tu juga , alhamdulillah dapatlah aku merasa duduk dekat kelas aliran sains tulen :) . Semua kenikmatan / rezeki yg kita dapat ni datangnya dari Allah SWT :) . Ehem , alahhh terasa macam ustazah lah pulak ni >< . Okay-2  , bila lagi aku nak ber-ustazah dalam blog ni. Yedokkk ?
 
Apa-2 pun , nak layan cerita THE HEIRS ! Arghh , cita ni leh wat aku gila. Aku suka dedua . Aku suka Kim Tan aku suka Dong Hyun. Please let me have both of them. Okay , jap ! Aku nak Lee Min Ho dengan Woobin je lah. Hahahaha. Eh , merapu pula. Okaylah GOODLUCK BATCH 98 . Jangan nangis-2 tau nanti. Byeee ! Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment