Result PMR

Maka harini dah keluar lah result pmr kan ? Amacam result ada okay ? Hehe . Dengar cita budak sekolah aku paling highest dpt 7A je. Hmm, takpa kira okay lah tu. A satu lagi lari tak nak duduk sana. Hahaha . Tahniah la ya buat junior-2 dekat sekolah even kita ni tak seramah mana pun. K , aku tak rapat dengan form 3 sebenarnya. Ngeeee ~ . Aku pun dulu pmr 3A ja pun . Haishh , menyesal pula time tu aku x study betoi-2 kalau tak 8A kot :P. Aceeee ~ Acah acah je tu wey :3 . 

Lepas ni result SPM pula . Eh , tentulah aku takut. Entah malam sebelum result tu aku boleh tidoq ke tak. Hmm, abah dah mimpi dah pasal result aku. Biarlah aku simpan dalam-2 berapa banyak A suka dekat aku. Hehehe. Tapi minta-2 lahh betoi tekaan ayah aku takpun lebih pun takpa :P. Nak lebih , kalau kurang nak nangis. K , aku tau bebudak spm semua ni sayang gila dengan A kan? XP

Apa-2 pun PLKN dapat siri 2 @ siri 3 . Oh GOOD ! Aku baru nak happy-2 ingt dapat siri 1 , sekali dtg siri lain pula -,-'. Sentap woi sentap ! Heheheh. Takpalah , aku aku aku redha *sedih*. Apa-2 pun PLKN tunggu aku datanggg . Hope dapat dekat-2 lahh. Tak nak jauh-2 , nanti meraung kita >< . Ehh over pula hakuu ni. Hahahahaha. 

Errr , nak layan runningman palu-2 . Apa apa pun ASSALAMUALAIKUM !

No comments:

Post a Comment