PMR PMR


Hello ! Selamat malam semua. Hope para stalker and para blogger sihat-2 selalu. Aamiin :D . Heyy sekarang jam dah menunjukkan pukul 10.30pm dan saya masih disini menulis entry khas buat anda. K, khas la sangat :P. Saja nak kongsi-2 cerita. Kata SHARING IS CARING. Kan? So, saya dah edit sikit-2 blog ni. Hmm tengok gambar dekat kanan. Hensem-2 kan? Yalah, bakal suami saya kenalah hensem. Hihi, alamak ter-perasan lah pulak. Takpalah, bila lagi nak perasan. Manalah tahu Allah nak jodohkan saya dengan org Korea. Kita terima lah kan? *tak mustahil*.

Kalau yg selalu stalk saya mesti tertanya-2 kemana hilangnya gambar kawan-2 saya yg bergerak.. Act dah ter-DELETE , ingat tadi nak buat balik. Subhanallah PUNYALAH SUSAH ! Tak tahu apa masalahnya , so malas nak buat sebab nak masuk 3juta kali buat still tak berhasil *tak genius*. Hahaha, yalah terasa malas. Malam-2 cmgini pulak kan. Dah la besok sekolah. Ppppfffhhhh , fakta apakah ini? Haishhh. Saborrr je lahh.. Ehh dengar cerita PMR esok kan? So, all the best ADIK-2. Buat yg terbaik ! Jgn jadi mcm akak, dapat 3A jaaa *tisu kesat hingus*. Takpalah, dah rezeki. Terima je lah.

Haaa , PMR dah nak exam besok , kita warga SPM bila lagi? Tinggal lagi 1 bulan. Jom you olzzz kita kerah tenaga sama-2. Majukan batch kita. Weyyyhuuuu ! Harap yg terbaik utk SPM tahun ni. Harap sangat-2 target saya tercapai. Insya-Allah. Yg lemak matematik / addmath mcm saya, nampaknya kita kena rajin-2 lah buat latihan. Hmm, tahun ni ja nak struggle teruk-2. Sekarang kita dah xcukup masa. 1 bulan bukannya lama.. Tapi sekejap. So, tunggu apa lagi? Ameklah peluang keemasan ni. Jom majukan NEGARA ! HAHA.

Assalamualaikum. Lots of Love , WIWI.

No comments:

Post a Comment