BERHENTI SEKOLAH


Hello semua. Haish, semenjak nak exam ni makin suka pula saya update blog ni. Hmm, yelah mengisi masa lapang. Eh? Hahaha. Pun bolehh. So, harini PMR kan? Amacam batch 98? Ada baikkah? Soalan mesti senang-2 kan? Hihihi. *lawak*. Okay, maybe tidak? Dah tengok dah soalan BM awak-2 semua. Hermm, boleh tahan jugalah soalan dia :O . Takpa , apa-2 pun awak dah usaha yang terbaik.. Kalau buat yg terbaik , result pun pasti terbaik kan? 

Haish, bagi bebudak form 5 pula dah kena isi borang berhenti sekolah. Sedih nyah. Terasa tak bersedia nak berhenti sekolah langsung. Sangat ! Tapi apakan daya, ini semua suratan takdir. Tiada apa yg dpt saya lakukan. Haish, pejam celik pejam celik dah 5 tahun dah saya sekolah kat situ. Hmm, cepat sungguh masa berlalu. Dan dah 17 tahun beberapa bulan saya hidup di bumi ni. Alhamdulillah. :) . 

Ehh, okaylah masa untuk tidur sebenarnya. Take care semua. Assalamualaikum ! Haa haa , nah amek la gambar suami saya ni ;)


No comments:

Post a Comment