Capital A

 
Hai semua ! Terasa harini nak buat 2 entry la pulak. Hihi. Mengada-2 pula terasa . Tapi takpa kan bahh.. Sebab ni blog saya. Kehkehkeh *memey suka merapu*. Ehh tengok jamm *12.52am*. Hmm, masih tak tidoq. Burung hantu sat malam ni. Nasiblah dah berhenti tusyen, kalau tak esok kena pergi tusyen pukul 9am. Hahaha :P. Nak kata bangga pun tak juga. Haish, doakan lah saya boleh teruskan perjuangan utk spm tanpa pergi tusyen. Hihi. First time buat cmgini, pergi tusyen sekerat jalan *lenguh leher*. Haish, entah kenapalah lenguh.. Sebab lama hadap laptop kot? Hahaha.
 
Buat entry ni pun sebenarnya nak cakap , saya ni rindu kenangan dulu.. Tambah-2 kenangan masa form 2.. Macam mana cara saya kenal dia. Hahah. Walaupun awk dah berubah sekarang , walaupun kita tak contact dah , tapi saya masih ingat kat awak. Saya harap sangat awak pergilah ke pangkal jalan. Jalan yg diredhai oleh Allah. Moga Allah membuka pintu hati awak utk berubah.. Berubahlah.. Untuk kebaikan awak. Kita ni agama Islam. Awak kena tahu tu. Tahu tak awak? *Capital A*. Hmm, walaupun kita tak pernah jumpa, saya tahu awk ni baik. Cuma awk terpengaruh dengan kawan-2 awak. Kan? :')
 
Hihi , ini lah akibatnya kalau tengok entry lama-2.. Mulalah ingat kenangan ini, kenangan itu. Yalah, saya ni awk pnggil pokok mangga sebab pokok tu pendek then gempal.. Sama macam saya. Hahaha. Then , saya panggil awak pokok kelapa sebab awk tinggi then kurus kering mcm lidi :P. Sesuai sangat kan? Hahahhaa. Okaylah, saya harap awk sihat-2 selalu. Hmm, maaf lah, sebab buat awk cmgitu. Dulu tak matang tapi skrg dah. Alhamdulillah. Hope awk masih ingatkan saya sebab saya selalu ingatkan awak. Dah berpisah tak bermakna kita perlu benci antara satu sama lain kan? :)
 
Okaylah. Entry ni sebenarnya utk ' Capital A' . Hihi. Cerita zaman tok kadok dulu haaa. Sekarang alhamdulillah , saya dah besar. Saya dah tahu nak pilih jalan terbaik utk diri saya. Study first .. Cinta kemudian. So, this is my decision. Kejar cita-2 , kemudian barulah kejar cinta. Hmm, wish me all the best in my future life. Assalamualaikum ! Selamat Malam semua burung hantu ! Hihi :-*

No comments:

Post a Comment