SPM .


Annyeong. Hello . Apa khabar? Harap awk semua sihat-2 belaka. Wah, alhamdulillah sedar tak sedar lagi 2 5 paper menanti aku . Yakni 3 paper fizik dan 2 paper biology. Takut? Sapa kata aku tak takut? Of course lah takut. Entah boleh entah tak aku jawab soalan tu. Mudah mudahan Allah permudahkan urusan aku untuk menghadapi ujian-2 ini. Aamiin. So, cuti sekolah nak dekat? Perancangan? So far perancangan aku cuma nak study.Well, as a form 5 student, aku dah kena start berkawan baik dengan buku-2 teks dan buku-2 rujukan dan juga buku-2 latihan. Kena 24/7 bersama mereka-2 ni. Hmm, aku cuma nakkan yg terbaik untuk SPM. Well, semua orang nak yg terbaikkan? Siapa yg nk CEROI CEROI betoi dak? :) . 

Aku tak tahu kenapa. Sejak kebelakangan ni semakin lama semakin bertambah koleksi crush aku. Tapi yg sebelum ni masih tak boleh buang. Mulut menafikannya tapi hati meng'ia'kannya. Sedih nyah. Lumrah pelajar sekolah / lumrah manusia / lumrah kehidupan nak sukakan someone. Kita tak minta perasaan tue datang. Tapi dia dah datang, kita tak boleh nak elak. Aku sedar tahun nie , tahun struggle aku. So, hanya mampu membuat koleksi crush je lah. Bercinta? It's been a long time :') . Last bercinta masa aku form 2. Tue yg pertama dan tu yg terakhir buat masa ni lahh.

Masa-2 akan datang kita tak tahu kan. HAHAHAHA :) . Ahhh. Rindu gila. Lama tak update blog nie. Tak miss saya ka? Tak miss kehidupan saya? Heeee. Terlebih pula. Apa-2 pun, untuk warga 96's marilah kita majukan diri untuk mencapai wawasan SPM 2013. Aku berharap batch kita ni buat satu keajaiban. Yakni, ramai dapat straight A+ :P. Aamiin. Okaylah. Sekian terima kasih. Assalamualaikum !

Perasaan aku dekat hg tak pernah pudar. Susah. Sangat susah. Aku pemalu. 

No comments:

Post a Comment