Hari Guru ?


Assalamualaikum ! Alhamdulillah exam dah habis. YEAY ! Baru habis selasa yg lalu. Bersyukur kepada Allah sebab exam dah tamat. And from now aku kena fokus dekat TRIAL yg makin mendatang. Errr , baru sehari lepas exam dah tau result. Hmmm, takpalah aku GAGAL kimia. Lagi 1 ja nak lulus tapi cikgu tak mau bagi markah. So, i should work harder for my trial and spm. So, doakan saya lah ye :)

Hari guru? Esok sekolah aku nak buat sambutan hari guru. And yes , kelas kami buat persembahan. Teehee. Walaupun bukan semua yg hadir kan ;') . I wish all of us will be there on that stage and sing together. Harini practise. Sumpah best gila. Ada yg mengarut . Mcam-2 lahh. Biasalah budak sekolah ;P. Bila dah berjumpa dengan kawan-2 jadi merapu pun ada. Misi utama jadi misi sampingan pula :P

Busy babe. Malam ni nak buat something special dengan Haniza , Nad , Husna and Puteri . Hmm, aku cuma berharap esok berjalan dengan lancar ja. And aku harap persembahan kami OKAY. Sebab ni buat last-2 minutes. Baru tadi karang lagu , practise pun sekali tuptup esok dah nak buat persembahan. Hmm, tolong doakan kelas kami dpt buat yg terbaik eh ^^

Btw, tadi buat Gwiyomi dengan puteri + hanif . HAHAHA. Kelakar kan? Takpalah, undur diri dulu. Assalamualaikum. Jaga diri semua. XOXO.

No comments:

Post a Comment