Cak !


Assalamualaikum ! Selamat bercuti kawan-2. So, cuti nie mesti hampa-2 semua sibuk dengan aktiviti berjalan-2 kan? Hmm, saya? Tak tahu lagilahh. Lagipun isnin dengan selasa ni ada kelas kat sekolah and tusyen ganti yg akn diadakan sepanjang cuti sekolah ni. -,-'. Tak mengecapi nikmat bercuti la nampak gayanya. Sedih hati ini. *menangis*. So, harini dekat sekolah ada sambutan hari guru. BEST? Best lah. Tapi syg. Mostly aku melepak dekat koop. K, bukan melepak sebenarnya tapi JAGA KOOP. Oh yes :3 .

Macam-2 telatah. Alhamdulillah juga peti ais koop dah OKAY ! HOOORAYY ! kira lepas ni nak air sejuk , akan disediakan dengan secepat mungkin. K, cepat mungkin? Teeettt. HAHAHAHA. Persembahan? Hmm, bagi aku haru biru sebab sebab sebab suara sapa pun x dengaq. Haish, kenapalah mike tak function. Sepatutnya check dulu kan? Haish, satu kesilapan yg telah dilakukan -,-'. Takpa, still enjoy.

Even crush-2 aku tengok kan. HAHAHA. Wey malu ! Tertengok dia, bertentang mata lah pula -..-'. Bertambah malu lah aku kat depan tu. Bukan nyanyi sangat pun gelak ja lebih. HAHA. Segan segan. Kita segan kena gelak lahh kan? :P . Terima kasih dekat cikgu kama sebab belanja SATAY ayam. Tak sangka aku makan paling bnyk dlm 4 org tu . Keke.

Okaylah. Undur diri dulu ASSALAMUALAIKUM ! BTW, im gonna miss CIKGU ROZI and CIKGU SHIDA :( . Take care cikguu !

No comments:

Post a Comment