Sekolah.


Annyeong ! *tarik nafas , lepas slow-2*. Sekarang tengah exam midyear. Hmm, tinggal lagi berapa paper ehh? Jap jap. Banyak lagi ! Arghhh. 3 minggu exam , mau nya tak stress. Betoi dak? :) . Lepas ni dah trial pastu dah nak spm lepas tu habis dah sekolah :'( . Sebaknya bila dengar nak berhenti sekolah dah :') . Tak sangka, cepatnya masa berlalu dan cepatnya aku membesar. Auuwww.

Dear chingu-2 ku sekalian, thanks sebab sentiasa dengan aku tak kisah susah atau senang. Terima kasih :) . Well, masa susah tu tak SEMUA lah kan yg kisah. HAHAHAA *gelak ejek*. Apa-2 pun thanks lahhh. Tanpa anda-2 semua , kongkang lah saya seorang diri. Hihihi. Tapi mujur ada awak-2 semua. Mekasih :). Terima kasih juga dekat chingu-2 yg dulu aku pernah crush-2 tue. *malu malu*. Gatai kah? HAHAHAHA. K, pineee pineee *nak mention FINE sebenarnya.*

Lepas ni tak tentulah kita boleh duduk sama-2 mcm sekarang nie. Kelas 5 Amanah dah mcm family aku dah. Second family yg aku sayang. Ehhh? HAHAHA :) . Tak lupa juga Ex-classmate yg dah pindah teknik , sekolah sains semua. Tetap dlm hati aku. HAHAA. Aww ayat menikam kalbu. Tak gitu? Keke. Ahhh, rindunya masa form 1. Macam manalah kita boleh start kawan kan? HAHAHA. Mesti lawak. Masing-2 muka budak-2 :P

Takpalah. Zaman sekolah adalah zaman yg DAEBAK ! Sayang semua :)

No comments:

Post a Comment