Batch 95

Annyeong ! Hello ! Apa khabar semua. Haaa, tau tau tau hampa mesti excited kan nk tngok result bebudak batch 95 ? Hehe. Alhamdulillah semua dah selesai. Dah dah tak yah nk risau. Semua dah lepas :) . Kalau result gempak tue TAHNIAH kalau result baik-2 saja pun TAHNIAH juga. Teruskan usaha anda. Ya? And TAHNIAH buat sepupu aku Atierah sebab dpt 5A . Tahniah tahniah ! Tumpang gembira :)

Aku? Ehh ehhh , aku ni baru tahun ni nk amek SPM. K tekaqqq :/ . Tolonglahh aku takut k takut :3 . Aku harap aku dpt result gempak . Aamiin :) . Eh? Alahh semua nak amek tau. UP1 ? Setakat nie aku GAGAL Addmath. K, addmath *gelak jahat*. Dah dah dok diam-2 sudah. Takyah ketawakan aku sangat :P. Ehh? Tersentap pula *pejam mata*.

Setakat ni result yg aku xdpt lagi BM , FIZIK AND MATH . K, aku harap semua aku LULUS. LULUS ! Yes ! Aku nak LULUS. Tapi bila difikirkan pasal FIZIK *pandang kanan pandang kiri* Bolehkah aku LULUS? Hmm. Aku berharap aku LULUS. K kenapa skema sangat harini SOFIA? Arghhhh. K lahh nak pergi buat homework. ASSALAMUALAIKUM !

P/S: Main GAME dulu lahh -_________-

No comments:

Post a Comment