Entry Pendek

Annyeong ! Hello ! Alhamdulillah , exam dah tamat ~ . Aku tahu tinggal PPT pastu TRIAL pastu SPM. Spm? Tettt ! Aku tak sedia lagi :/ . Ahh lupa pula, GOOD LUCK untuk akak-2 abang-2 yg nak amek result SPM. Bila bila? Rabu or khamis? Takpalah, Akak-2 abang-2 senior kita jumpa hari amek result nahh :) . Bolehlah kongsi-2 sikit RESULT depa dengan kami :3 . Okay, tahun depan kalo aku amek result, aku xnak gtau dekat sesapa result aku. K -3- .

Tak sabaq nk cuti sekolah sebenaqnya. Dah rancang dengan kekawan nak HANGOUT ramai-2 ;) . Tak sabor kan? Hahaha. Samalah kita :3 . Erm, baca ayat dekat atas tu. Ingat, hitam ka putih semua comel / lawa. Ehhh. Tetiba ja masuk isu nie. K, aku ketandusan idea sebenarnya. Ahhh, aku cuma berharap result UP1 aku DAEEBAKKK ! >< .

P/S: Tak baik menipu.

No comments:

Post a Comment