23 march 2013

Hello and annyeong semua :) . Alhamdulillah skrg ni lesen L tengah on the way. Ehemm, so Insya-Allah start bulan 4 ni aku pergi sekolah naik motor. Takpa, biaq motor aku sorang ja lain daripada yg lain :P. Motor skuter elite yg lebaq tue. Haa rancak sikit kan? Nak tukaq motor? Thinkinggg. Buat masa ni guna motor ni dulu lah :) . 

Ohh yaa. Mulai esok aku akn melalui hari-2 busy sedunia. Well, PDCA + KOKO + STUDY GROUP + KELAS TAMBAHAN + TUSYEN = Kebaboom ! Takpalah demi SPM. Hmm, so mulai esok memang aku dah xboleh main-2. K sangat tak boleh MAIN-2 :) . Esok start kelas KIMIA F4 and F5. Fact, aku amek kimia f4 and guess what? Kekawan aku semua amek yg f5 punya. And i was like @$#%^.

Tapi takpalah, masuk jelah kelas kimia f4. Sebab aku memang lemah sikit kimia f4 nie. Heeee ~ . Takpalah pepandai la aku nak cari kawan nanti. Hmm, kawan ^^ . Hope dpt kwn esok. Ngehehehe ~ . Kalau forever alone tak best pula sebab mcm jadi KONGKANG ja. Kongkang nahh bukan KANKONG. Opppss . Harini memang hari yg memenat kan. 

Pukul 2.30pm daftar tusyen then 3.00pm isi borang untuk lesen then teori 4.30--> 6.30pm. Keseluruhannya memang penat. Ni pun lepas update entry nak pergi tidoq. Heee, take care semua. ASSALAMUALAIKUM. Opps lupa pula HAPPY HOLIDAY !

Saya jeles dengan bebudak sekolah yg pergi kem. K sangat jeles !

No comments:

Post a Comment