CUTI SEKOLAHHH

Wazzup ? Annyeong ! Yo Yo Yo ! Opps. Ahaha :3 . Rasa mcm lama tak update story . K padahal 23hb dah update dah .Nyehehehe :3 . Ada lagi 4 hari untuk para-2 pelajar menikmati cuti sekolah nie. Haish, satnya masa berlalu. Alhamdulillah Umi dengan Aunty Shida sekarang ada dekat Makkah menunaikan UMRAH. Harap semuanya berjalan dengan lancar. Aamiin :) .

Kerja sekolah? Alah tipulah kalau cuti sekolah cikgu tak bagi kerja sekolah. Tipu tipu tipu ! HAHA. Aku? Kerja sekolah setakat ni banyak yg xbuat lagi. Apa kehal dengan aku kan? \-___-/. Mula-2 aku lah paling semangat. K takpa, stgi lepas update entry ni aku akn hadap buku. Janji.. Alele ~ . Boleh percaya? Bagus (Y) . Cuti sekolah? Ya Allah kerja makan-3. Aku rasa sampai berat aku dah bertambah :O . Omo omo, aku xnak bertambah. Waeeeeee....

Hangout? Cuti sekolah? Idoknyee aku nak hangout. Sentap NYAH. Sebab aku kena simpan duit yg aku ada. Herm, simpan. Aku bukan bolehh. Pantang nampak duit bnyk , kira nak beli mcm-2 :P. Oppss biasalah orang perempuan :P . Suka shopping. Tapi aku cuba atasi masalah aku yg aku hadapi nie. YES ! Akhirnya duit masih dlm simpanan aku. Syukur alhamdulillah. Tapi tak jamin la sampai bila dia nak bertahan. HAHAHA.

Okaylah itu saja story untuk harini. Undur diri dulu. SALAM SAYANG SALAM RINDU SALAM CINTA ! Assalamualaikum !

MAN IN LOVE - INFINITE . Dear infinite , i lopcheee youu :-* . Abee infinite saya dah buat comeback (Y)

No comments:

Post a Comment