Mamamamamamama


Hepppp jangan tenung lama-2. Suami saya nie. *mata ke atas tangan ke bahu*. Alamak, ter-perasan la pula. Hensem kan dia? Nama dia Daehyun dari kumpulan BAP. Tak minat KPOP? Takpa. Saya saja nak bagi tau. Oh kenapa formal sangat harini? Haiii, esok kita akn bertemu Isnin. Wahai Isnin, awak tak jemu ke? Tiap-2 hari asyik jumpa dengan saya saja? Tak jemu eh? Saya jemu :/ .

Bila dengarnya esok Isnin, automatiknya akn terfikir pasal SEKOLAH ! Dimana di pagi hari kita kena masuk perhimpunan yg agak lama tue -___-. Mata pun layu saja masing-2. Eh tipu sangat lah kan? Layu? Mana ada layu. Rancak lagi adalahh, sembang dengan kekawan. Kalau boleh ckp sampai 1 dunia dia nak bagi org dengaq suara dia. Nasib dunia nie ada 1 , kalau ada 10? Tak ke nayanya? *merapu merapu*. Argh, apa dah jadi dgn aku? Tetiba rasa merapu bnyk :( .


Alalalala kiyomiii nyaaa suami Hoya aku nie >< . Melting melting. Takpalah, undur diri dulu. Assalamualaikum. Oh FYI , Hoya selalu dihatiku :)

No comments:

Post a Comment