Makanan Kegemaran


Alamak kenapa ada gambar eskem sedap nie? *telan air liur*. Bawa-2 bersabar. Oleh kerana ada org komplain sebab aku selalu buat entry ROJAK , so kali nie biarlah aku SPECIFICKAN entry aku. Untuk permulaannya aku nak kongsi dengan youu olzz mengenai makanan kegemaran saya. Acewahh, poyoz sihh aku nie. Alahh lekluuu baru nak buat entry specific pasal makanan. Takkan tak sudi kot? :/ . Awww sentap-2 lah Nyah harini. *menangis*

Okay dah-2 lah sentap. Aku pun dah naik rimas. Alrighttt, jom ckp pasal makanan kegemaran. Well, aku tahu REMAJA-2 KANAK-2 MAKCIK-2 PAKCIK-2 WARGA ASING SEKALIAN mesti kebanyakan suka makan makanan MANIS? Haa, samalah mcm aku. Hampir semua makanan manis merupakan makanan kegemaran aku :3 . Bagi aku manis itu MENAWAN , MENARIK , COMEL ! :3 . Specifickn lagi aku suka makan ' ESKEM , GULA-2 , COKLAT , AIR GAS ' . Jap-2 air gas kira manis kan? :3 .

Tetapi ! Dlm bnyk-2 manis aku xsuka manis GULA-2 KAPAS sebab bila aku telan sikit aku rasa gigi aku nk relai semuaaaa *propaganda*. So, aku kalau bole nak elak daripada makan GULA-2 KAPAS. Next, aku HANTU ASAM ! Aku suka makan bebenda masam mcm ASAM , PELAM , ROJAK BUAH . Ak pun xtau kenapa, maybe sebab MAK AYAH aku suka makan makanan MASAM kot. Aku ikut depa lah kot. Tapi aku memilih lah dlm asam-2 ni. Tak semua aku bantai. Aku amek yg sesuai dngn selera aku.

Kadang-2 sampai tahap MEN-DEWA aku xtahan sangat sebab teringin nak makan asam, aku sanggup pergi beli time tue juga :3 . Kawan ckp mcm MENGIDAM sebab makan asam. Lahhhhh , nak wat cmna LUMRAH DIRI. Kalau aku boleh kontrol nafsu makan asam takpa, tapi skrg xboleh :3 . Tahu asam xbagus untuk minda , tambah-2 untuk aku yg nk SPM xlama lagi :/, Hmm, saya akn cuba elakkan. Doakan saya.

Okaylah, entry panjang pula. Esok-2 kita sambut lain nahh? Assalamualaikum. XOXO.


*sedapnya*

No comments:

Post a Comment