Entry BERHABUK. Fuhh Fuhhh !


Hello peeps ! Tak sangka hari ni hari last untuk bulan februari . Lepas ni dah masuk bulan march and yes , spm semakin menghampiri aku tapi aku xcover pun lg subjek-2 untuk SPM waktu form 4. So GOOD. So, im soo in DEAD ! Oleh kerana itu tolonglahhh rajin wahai cik adik manis oii. *puji diri sendiri*. Memey skrg dah jrg nampak aku update entry-2 FRESH. Biasalah pelajar form 5. Of course aku BUSY. K SUPER DOUBLE TRIPLE BUSY -_______-.

Tadi merupakan hari STRESS sedunia bagi bebudak kelas aku. Well, peka fizik tak sempat hantaq on time. Well, time tu aku xmasuk kelas fizik and yesss aku sibuk dengan debat yg nak lawan hari rabu minggu depan yet kami still xbuat dialog or whatsoover tue -_-. So stress ! I cant handle it. Cg fizik kata kalau hantar kemudian hari dia nak bagi markah peka 0. Diulangi Kosongg Kosongg *lagu najwa latiff*. Maka dengan itu, air mata aku akhirnya TUMPAS JUAA. Kerana terlalu STRESS. Sangat !

Aku rasa kalau suruh cari uban atas kepala konfem berlambak-2 mcm GUNUNG KINABALU dekat SABAH sana :P. Untuk menghilangkan stress mulalah agenda kami *kawan-2* dok sembang benda-2 lawak untuk menghilangkan tekanan emosi. WEY ! Boleh GILA tahu tak? -____-. Okay tutup kisah stress. Jom masuk cerita pasal JUMAAT *besok*. Hmmm, kekawan baik and kekawan kelas saya bnyk pengawas and so mereka akn pergi kem pengawas and aku akn jadi forever alone. *alonee alonee*

Okay. Edisi entry berhabuk TAMAT. Undur diri dulu ASSALAMUALAIKUM. Ehem , air di atas nampak NYUM NYUM kan?

Bulan Empat sila nantikan saya. Ehem. Harijadi bulan empat nie. *muka bangga*. Oh lupa pula, blog ni perlu di-renovate semula. Harap MAKLUM. Sebab tue Semak sikit.

No comments:

Post a Comment