Awesome .


Comelkan Bubble nie? Hehe. Alahai, ingat zaman bebudak , aku selalu layan cerita ni pastu berebut-2 pilih watak kartun dlm nie. And lastly, aku selalu dpt yg warna HIJAU. Yg mcm GANAS , GANGSTER DAN COMEL tue. Comel? Fuyooo sesuai sangat dengan aku. *gelak jahat*. Aku suka perasan. K sangat suka :/ . Sentap Nyah cmgini ~ . Hows my day? Semalam AWESOME ! Lepak dengan kwn f3 yg dah pindah sekolah. Nk tngok gmbr? Nanti I post eh YOU ;) .

From now on, I WONT GIVE UP ON YOU. Trust me, i'll always LIKE u no matter how HARD or HURT it is :) . Fhewitt aku rasa MIANG satu badan. Lalala ~ . Maksud aku dengan BUKU. Yes buku. *ayat cover*. Apa yg aku cuba sampaikan .. Aku tetap akn suka hg untuk tahun ni je lah *pandang kanan pandang kiri*. Its awkward. Totally DUDE ! >< . Nak tngok gmbaq? Alah kalian semua nie, sabor sabor lah. Kenapa kalot sangat nie? Hehehe. Nah la buat tontonan umum untuk hampa-2.


From left : Puteri , Me , Aimi , Ecah , Abi , CikNab , Yam.

We're AWESOME. Forever UNITED . How i wish i could be like HER. Hmm, fact she likes him and i have to realise that she's my ENEMY but i just... :( . Hmmm. SAD LIFE. 

No comments:

Post a Comment