Lamanya !


Hello semua. Fuh terasa berminggu-2 xupdate kan? Eh, propaganda sungguh. Berminggu-2 ka? :P. Fuh, lega harini hari Jumaat. SALAM JUMAAT semua. Hmm, pukul 3 tenghari satgi get ready nk pergi sekola. Biasalah budak SPM. Ada pula PDCA nya. Hermm, rindu pula dekat form 3 :') . Zaman kena maki , gelak , menangis semua ada kat situ. Lagi best. Sebab time tue budak kelas ramai tak mcm skrg. Sikit saja. Tapi aku masih syg juga bebudak kelas 5AMANAH aku. Kann?

Comel kan anak anjing dekat atas nie? Muka hampir serupa dengan ank anjing yg Hoya si suami ak pegang masa dia berlakon dlm REPLY 1997. Kawaii :-* . Sekolah? So far so good. Sumpah, dlm bebanyak subjek , kerja KIMIA lah paling banyak sekali yg kena buat. Sebagai anak murid cikgu.. Kena bersabar dan buat jugalah. Tak tahu nak buat? Tiru kwn then paham kan :P. Senangnya hidup aku, buat mcm dlm exam bole buat cmtu. Wey, kalo boleh buat aku org pertama yg nk pergi terjah Aishah dengan Kak Pah :P. *depa pandai*

Tadi ada ceramah. Tak sangka, muda-2 dah jadi PENSYARAH. Lawa dan hensem pula tue. Kekadang perhati Encik Saiful yg muda tu b'ckp terpikat pula tapi ishhhh aku xminat pun sebenaq nya :P. Ahh lupa pula, tadi jumpa separuh bebudak kelas aku masa f3. Mentang-2 cuti seminggu kemain rancak mai sini. Jeles bah sama kalian :P . Tak bnyk ckp pun dngn budak laki. Ishhhh *MOGOK*. Apalah hampa nie, lama xjumpa aku yg comel nie.. ckp lah :P. *muntah hijau*. Saya suka puji diri sendiri. TERIMA KASIH.

Haa, sebelum undur diri ada sorang MINAHCI ni nk suruh ak mention dia dekat blog. Okay aku buat skrg.ISHHH ! GEDIKKSSSS ! BIADABBB ! ASSHIIIGIROOO ! HAHAHA. Semua ni trademark dia dan senang PANAS digunakan oleh rakan sekelasnya. Kan ATIKAH? *angkat kening*.

Assalamualaikum :) . Maaf, entry campur aduk dah mcm rojak yg jual depan rumah awk pula :3

No comments:

Post a Comment