Entry berhabuk




Hello semua ~ . Miss me yes? Miss me no? Finee. Sentap Nyah. Sekaj cuti nie aku semakin busy. Yes, apa yg busy sangat aku pun tak tau. LOL. Ehem, tadi pergi mandi manda dekat SEDIM , KULIM . Tak yah cerita rasa mandi dekat Air terjun kan? Mengigil macam masuk dlm PETI AIS takat SEJUK gila bab tue :3 . Muahahaha ~ . Kerja sekolah? lek luuu, suruh depa siapkan diri sendiri lah. Ishh, dah besaq nak manja-2 dengan kita. Benci Nyah.

Ohh , nampak mcm PATAH HATI? Memey pun. Bukan patah hati.. Dah rasa dah patah tulang pa semua :/ . Its really annoys me. Well, he talks to her and arghh arghh arghhh. FYI, that girl likes u. And u talks to her make her feelings WANT U MORE AND MORE AND MORE. Yes , aku tahu.. Nama pun CRUSH. Sabar je lah. Im finee with that :'D . After this maybe i wont like u like i did yesterday ^^ . Thanks for everything dear crush. 

Fuhh, takpa. Sedar diri aku nak SPM tahun nie. Dah dah.. Masa crush-2 dah tamat. Biarlah aku sambung era belajaq pula :3 . Terbaikkkk ! Camginiii haaaa *thumbs up*. Doakan saya. Doakan saya xsuka dekat sesiapa buat masa nie sebab bila tngok bebenda cmgini saya jadi SENTAP lebih. Undur diri dulu. Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment