Dia.Dia.Dia


Hai. Selamat malam. Menguap sat ~ Fuh, sumpah mata mengantuk tp terasa nak update blog yg berhabuk. So, aku xcerita lagi kan pasal merentas desa aku tue? Pfhhh, berita sedih. Rumah hijaus still memegang status nombor last untuk 3 tahun berturut-2. Damn ! Nampak sngt rumah hijau nie syg nak lepaskan gelaran LAST. Lalala ~ Takpa, aku still bersyukur yg aku rumah Hijau. Ingat, hijau warna kegemaran NABI MUHAMMAD SAW kita :') .

Seriously skrg aku rasa sangat HAMPA. Well, putus cinta. No No ! Aku tak bercinta. So putus harapan lah. Yes putus harapan dengan CRUSH aku tapi xbermakna aku akn putus selama-lamanya. Still ada time. Crush anda dimohon buat saya jatuh suka dekat anda balik. Dengan secepat mungkin. For now, memang aku nak sangat lupakan perasaan nie buat sementara. Yeah ! Semestinya ! Aku harus ! Aku dah nk SPM but fact aku skrg nie tengah terbelit-2 dengan kisah cinta bertepuk sebelah tangan.

IT HURT ME A LOT ! Hmm, aku rasa ak tahu dah CRUSH aku sukakan siapa. Faktanya org yg aku rasa CRUSH aku suka tue rapat dengan aku. Bukan lah rapat TAHAP DEWA. Tapi rapat biasa-2. Hmm, takpalah andai dia taste awk saya terima dengan hati tertutup. Ehhh? Beb, org tengah kecewa. Nanti lama-2 baru nak terbuka . Lalala ~ Aku tahu ak tengah merapu. *tengok jam* 11.08pm. Hmm, padanlah. 

Dah tiba masa aku nak tidoq. Biasalah esok ISNIN bukannya SABTU so kerja bebudak sekolah mcm ak nie kena tidoq awai. Esok kena bangun awal then pergi sekola then jumpa EX CRUSH. *bila masa jadi ex xtau*. Hmm, sedihnya ! Takpa. Doakan saya cepat lupakan dia. FIGHTING :P.

No comments:

Post a Comment