Title : Assalamualaikum

Hello semua. Salam Maulidul Rasul buat semua umat ISLAM yang berada dimuka bumi Allah ini + yang paham bahasa melayu dan sedang baca blog nie yeah ! Sempena dengan Maulidul Rasul yg akn jatuh pd esok hari , maka hari Khamis ( 24 januari ) cuti sekolah. Tepuk tangan sikit ~ Haha. *kuat bunyi tepukan*. Alhamdulillah :3 . Ada masa sehari utk relax dripada stress. Eh? :O

Huhu, harini tangkap leleh sorang-2. Hmm, dengar lagu Indonesia. Skrg baru aku sedar, lagu Indonesia bnyk lagu cinta yg kena dngn jiwa aku. Ehh. Aceee, nak kata bercinta, tak pula -,-'. Hmm, maksud aku, tangkap leleh sorang-2 ermm ermm berangan ! Yes, more kepada berangan :'( . Aduh tetiba sakit leher pula. Hahaha. Apakah petanda ini? *menguap*. Hmm, harini saya ckp dengan Pakcik 'L' yg saya suka :') . Walaupun jumpa harini cuma 1x but sokay . Haha

Ahh, lupa pula, koop sungguh segak harini ~ YEAY ! Dah lawa dah koop. Terima kasih atas jasa-2 kembar dan 2 org kwn dia sebab tolong angkat kotak ^^ . Ermm, and jersi sekolah dah sampai ~ Limited katanya. Hmm, tak tau lah nk beli ke tak. Takpa ada bajet belilah aku kalau tadak bajet tak belilah :P . Lagipun tahun nie bnyk pula duit nak kena guna. Awal tahun dah mcm-2 duit nak guna. Huhu ~ Sedih gua ! Tapi xpa, tahun last. Ehhh? Sedar-2 dah f5 :)

Hmm, rasanya dah tak ada apa nk dibicarakan. Aduh, kekurangan idea untuk bercerita. Takpalah undur diri dulu. Assalamualaikum ~ Entry pendek la juga, tahuu kalau panjang bkn ad org nk baca pun, I tangkap leleh sorang-2 nanti :> .

P/S: Nama adik HENSEM tue IQBAL. Wahh adik hensem adik hensem ;) .Suka adik tue.

No comments:

Post a Comment