Jumaat


Hai semua ! Lupa pula, SALAM MAULIDUL RASUL semua ! :) . Masih tak terlambat. Saya tahu :) . So yes, harini lepas bacaan yassin tetiba kelas bermula seperti biasa. I was like WHAT !$#$%^ . Sebenarnya, aku xbawa 1 pun buku untuk kelas hari Jumaat sebab cg ckp ada sambutan Maulidul Rasul. Di sebabkan hujan , hajat tak t'capai so kelas aku kena masuk mcm biasa. Nasibbbb , cg xmarah sebab aku xbawa buku. Fact, aku xgtau pun aku xbawa buku. Cover ja lebih :P . So far so GOOD ! angguk-2 kepala*.

Sumpah harini I dont see u. U know what i mean.. Harap kelas ja duduk sederet tp xnampak. Nevermind. Kita PASQAH. LOL :) . And yes , tadi adik tue tanya kelas aku but not my NAME. LOL, adik . Kamu dah tahu nama akak ke? :3. Sungguh, adik tue sangat comel. Alalala ~ :3 . Comel gitu kan? :). Terima kasih dik sebab tegur akak. Wahh AKAK. *muntah Hijau*. Terasa TUA , okay sangat TUA ! :3 . Lupa pula, baju kelas kami dah ditetapkan. Alhamdulillah !

Aku harap baju tahun nie lawa. Yelah warna serlah kot tahun nie :3. Sebelum-2 nie pakai baju selalu tema hitam. Fact, buat masa f3 ja baju tue :P. And so, kali nie kami nak buat kaler yg serlahkan baju kami semua. And yes, aku harap-3 punyalah harap baju cantik ! Bolehlah menonjol sikit kan budak kelas kami :> . Ehh, kenapa ayat aku dok ulang-2 nie. Haishhh. Weyy kenapa harini bosan sangat? Ermm, buka fb NOTHING , buka Twitter pun NOTHING. What's happening right now? TT,TT.

Esok nak pergi umah Umi. Ok, itu saja. Take care semua. Assalamualaikum ! Oh lupa pula, Pakcik L saya FEYMES. Ramai org suka dia. RIMAS ! Nevermind, sedar diri :'/ . OK, BYE !


No comments:

Post a Comment