FACEBOOK ACCOUNT


First , Alhamdulillah sebab dah boleh active account facebook. Bak hangg, aku tak rindu pun dengan account facebook tue tp sebab rindu nak STALK orang. Biasalah budak yg aku LIKE-2 nie xlayan twitter. Haish, susah juga kan? So, dengan adanya bantuan FACEBOOK bolehlah aku lakukan tugas-2 yg aku suka nie. Jap jap ~ Read this one. Okay, gambar bawah nie ↓↓↓↓
Well, itulah yg sebetul-2 alam. LOL ~ . Muka bangga sebab dpt online balik :P. Tapi masih xboleh nak online selalu biasalahh budak busy. Haish, aku xtau la mcm mana ak nk hadapi saat-2 habis sekolah. Hmm, no more school, no more kelas terbersih/tercantik , no more jalan-2 and last one ! NO MORE CAMP ! Sumpah aku suka sangat pergi kem. Sangat :'( . Hmmm, kesian kan? :'3 . Nak buat mcm mana , semua org membesar. And aku pun membesar. Hmmm ~. Oh , tadi buat ujian segak . 

Tinggi kita. tinggi tinggi kita cuma 155cm. *gelak guling-2*. Aku dari f4 tak naik-2 dah tinggi aku, memang takat tue. Pendek ! Okay, terasa :O . Takpalah nanti aku makan calcium bnyk-2 biaq jadi RENJONG *kata org Penang*. Berat? HAHAHAHAHAA *speechless*. No comment. Biarlah aku bahagia dengan kehidupan aku + gaya pemakanan aku. Lalala ~

Last picture for today . Good nyte semua. Assalamualaikum ! Yg sekola, g lena esok nk pi sekolah. Sayang semua. :-*


No comments:

Post a Comment