Mood : Gembira

Hello semua. Apa khabar? Apa? Tanya khabar HW? *pitam*. Tak siap. YEAYYY ! *baling bantal*. Ok, terasa sangat malas tauuu sebab apa? Sebab petang tadi sibuk pergi sekolah and balik pun pukul 7 pm sebab apa? Sebab lepak sat dengan kawan. Thanks to her sebab henset dia banyak berjasa dengan aku. ' L ' kalau kat fb gambaq dia semua x serlahkn KEHENSEMAN dia but kalau kwn aku tngkp, SERLAH ! Okay, serlah lah sangat *gelak guling-2*. Takpa, asalkan ada gambar dia dlm henset aku :P.

Terima kasih sebab tadi ckp dengan aku even tak sampai 3 minit. I guess? Hmm, i think less than 3 minutes , okay what about 1 minutes? LOL XD. It was AMAZING ! Sangat ! Sebab dapat ckp dengan awak. Well, aku rasa mcm SEDIKIT ANNOYING dengan diri sendiri sebab selalu cerita pasal ENCIK 'L' dekat kawan-2 baik. Hmm, minta maaf awok. Insya-Allah saya akn kurangkan cerita pasal ENCIK L. Tentu hampa dah jemu kan? :'/



Wahai NYAMUK tolong jauhkan diri dari aku :( . Dekat area rumah aku nie sumpah nyamuk bnyk ! Benci pun ada , keja nak gigit aku, tahulah lapaq .. Pi la cari mangsa lain. Dlm bnyk-2 org dekat area rumah aku nie, aku juga dia pilih. Nmpk sngt DARAH MANIS :P. Eeeeeeeee bangga pula saya. AHAHA :) . Takpalah aku memang suka kena gigit dengan nyamuk nie *mata juling*. Oh lupa pula, petang tadi pergi latihan rumah hijau. Memang bagus. Lari mcm org gila. LOL. Btw, im having so much FUN today. I GUESS?

Alright , undur diri dulu. Siapkan hw , seterika baju then SLEEP ! Yeahhh, sukanya saya ! Assalamualaikum. Take care and have fun :) . 


No comments:

Post a Comment