Kpop Star Hunt


Midnight guys ! Hehe. Aku memang suka update entry tengah malam buta nie XD. Fact, semenjak dah deactive facebook aku dah semakin kurang guna internet. Ohhh, rupanya facebook la punca dia. Ishhh. HAHAHA XD. And well done aku berjaya kurangkan nafsu aku untuk online tiap-2 hari :P. Nafsu aku selalu nk online je kuat. Ok, dengan makan sekali *bersiul*. Sejak ada HYYPTV and ayah aku beli channel M *channel korea* semakin rajinlah aku nonton tv :P.

Tapi malangnyaa, bapa aku dah nak potong channel korea nie sebab dah janji time cuti ja nie dah terlebih hari :P. Ermmm, alahh alahh. Tak nak potong, ti cmna aku nk tngok ABEEE ERUL aku dlm KPOP STAR HUNT SEASON 2 nie? *sentap*. Alahhh, erul af9 tue dia masuk dlm rancangan nie.. Suara dia nyanyi lagu KOREA mmg DAEBAK ! *muka serius*. HAHAHA ~ Memang best (Y) tak lupa Eryn juga :P. Sedikit sebanyk aku dah kenal muka-2 dengan nama-2 bebudak kpop star hunt tue :P.

First bila aku tngok Randy automatik aku teringat Himchan. Ok, rupa xsama tpi mata dengan kening kot. And one more, muka GARANG ! Lalala ~ Tapi dia playboy dlm dorm. Amboi kemain nk ngorat Thowrn. Tapi aku mengaku lah Thowrn tue comel . Okay comel dari aku. *ada ka org xcomel dri aku?*. HAHAHA >< . Sentap nyahhh ! Apa-2 pun KPOP STAR HUNT always in my HEART ! Aku forever sokong MALAYSIA. *selamanya HARIMAU MALAYA*. Ehh tetiba ja aku nie XD.

Okaylah. Undur diri dulu. Assalamualaikum ! Doakan saya sembuh ;)

No comments:

Post a Comment