INFINITE NOMBOR SATU




Hello semua ~ Fuh baru lepas signout twitter. Hmm, mood nak ber-tweet sangat sangat memberangsangkan. HAHA. Memandangkan hari ni hari last untuk minggu nie. *pening kepala*. Aku dah decide yg ak akn online hanya hujung minggu. I need to change myself. Well, tahun nie tahun penting bg aku and aku xboleh memain mcm aku memain time PMR. Well, it wont happen again. *Peace*. Lepas habis berblogging ingat nak study. Insya-Allah :) . Hmmm , permulaan tahun nie dah kena usaha sungguh-2 nanti senang nak jwb exam. Kan? :)

Karangan Bi? Alhamdulillah dah siap tunggu nak buat keja sekolah addmath dengan fizik yg aku xpaham. Erghh ! *hentak kepala*. Aku lupa cmna nak kira. *mengaku makan asam tadi*. Tahulah asam melemahkan minda tp aku suka sangat makan ASAM. Makanan kegemaran :3 . Cant stop eating it ~ . Okay, i need to change myself. *guna ayat nie saja aku nie*. Batch 96 jom lah kita usaha sama-2 bagi batch kita dapat result yg terbaik ! Yeahhhhh ! UP1 tak tahu bila... Dah la ckp psal exam. Gementar pula. Lets talk bout INFINITE ! *malu-2 kucing*.

First aku minat Myungsoo lepas tue Hoya and now Nam Woohyun. Namu gambaq di atas nie. Well, he's so sweet kalahkan gula-2 kapas tahu x? :3 . Tengok , kemanisan dia tak ada tandingan *terasa jiwang*. Ok, jom nyanyi lagu jiwang jom.HAHAHA :3 . Hmm, i just hope someday i'll meet with INFINITE MEMBERS. Seriously, i do wanna meet them so much. I just just LOVE THEM ! All of them ! Especiall my Hoya , L and Namu :3 .

*menangis*. Apa kena dengan aku nie? Takpalah. Tak solat lagi. hehe. terukkan? undur diri dulu assalamualaikum ! Yg xsembahyang lagi baik g sembahyang :) . Org yg berjaya kena kuat pegangan agama :)

No comments:

Post a Comment