Edisi Berhabuk



Ya Allah rindunya aku dekat blog nie :3 . Assalamualaikum and apa khabar semua? Sihat? *sunyi sepi*. Hahaha ~ Sorry lah sejak jadi form 5 memang dah busy. Deactive facebook sudah. Twitter ditinggalkan. Blog pun kena tinggal. Alalala sian dia ~ Sebab teringat at blog nie so aku pun dah amek keputusan untuk update something dekat blog nie :) . So, hows your life? Hope its better than mine :). Banyak sebenarnya cerita yg nak story tp takut kalo ralek taip ti org malas baca. Takpa, kita buat simple-2 dah :P.

Harini cuma jumpa crush saya 2x. And yes, ada 1 adegan yg amat memalukan bg saya and dia GELAK ! *garu kepala*. OK, sumber kawan baik aku *Mood Malu*. Tapi xpa, at least dia sedar kewujudan saya. HAHAHA ~ *galak galak*. Alahh, kekurangan sumber idea lah pula skrg :3 . Act, update sat pastu nak seterika baju and ikut jadual waktu *menangis*. Hari ISNIN ritu tngok MERLIN episod last, sanggup tidoq lambat dah la time tue balik sekola petang. Tngok, muka budak berkorban demi merlin :P.

Buat masa nie aku xsabaq nak nantikan season depa yg baru ~ . Fact, aku suka tgok cerita yg ada unsur-2 magic. Entah. Aku pun xtau kenapa ak suka cerita jenis cmgitu. Lalala ~ . Ahhh, Hoya aku pun dh smpai malaysia. For GDA forsure. And im so UNHAPPY ! Gilak kau ~ Tak dpt aku jumpa depa TT,TT . Takpa takpa, bak kata kwn aku tak rugi apa pun ~ *padahal diri sendiri yg kata*. Takpalah Hoya, biaq aku yg g melawat hg at KOREA. Nah nah *mata bersinar-2*.

Okaylah, entry ringkas. Tak ada bnyk cerita yg nk story. *cakap putar belit*. Kalau faham maksud saya baca perenggan pertama saya nanti awk ketemulah jawapan :P. HAHAHA ~ Okaylah undur diri dulu. ASSALAMUALAIKUM ! 

Start bulan 2 ,ak dah jadi BUSY-WOMAN. Tusyen + kelas tambahan = SPM 2013 . Oh GREAT ! Wish me luck ! Sumpah xboleh memain dah THIS YEAR :) . Annyeonggggg 

No comments:

Post a Comment