BEST FRIEND

Hello semua. Tahap nk update entry baru semakin membuak-2. Topik harini? Best friend ? Well, mostly aku syg gila BAB ! Dengan depa-2 semua nie. Sayang sangat-2 :) . Terima kasih sebab selalu dengaq aku bercerita pasal CRUSH aku. Ok, hari-2 aku cerita. Tau tau ~ Hampa mesti JEMU kan? Tapi tadak sorang pun bersuara. Terima kasih :-*. Setakat nie bagi aku, aku ada 3 org kwn yg hampir semua semua benda aku share dengan depa which is ' Ainan . Puteri . Aimi '. Yes, kamu kamu lah penyeri hidup ku. Tralalala ~.

Aku xtau nk ckp mcmna dahh, gambaq at atas nie dah ceritakan segala-2 nya pasal Kamu 3 Kembaq nie :P . Hehehe :) . Ermm, yes mohon kita jadi kawan baik buat forever lahh kan? :') . Nothing much to say. But I DO LOVE U GUYS SO MUCH. Cuma nak u olzzz tahu :-*.

Aimi Nabilah : Kounselor aku. Bila ada masalah aku mengadu at dia dan dialah selalu menyelesaikan masalah / sedapkan hati aku and and teman gosip masa at rumah. Biasalah TM ke TM kan FREE. Kan Aimi? >.< .

Puteri Nursyafiqah : Pendengar yg setia. Mostly, benda penting selalu dia org pertama ak inform kan . Entah , sebab dia selalu mai awai at sekolah kot :P. 

Ainan Syakirah : HAHAHAHA ! Budak GILA ~ Okay, dia dia best. Sungguh wey :P. Bila mai part gila, aku rasa dialah paling gila? Kan Enan kan? XD.

Last but not least , GAMBAR ! Undur diri. ASSALAMUALAIKUM :S.



Kannzzz? *trool face*

No comments:

Post a Comment