Entry 2013


Hello semua. Rindu nak saya ber-blogging? TIDAK? Oh ! Tidak mengapa. Itulah yg saya jangkakan :) . Erm, so minggu first sekolah acano? Best ? Bagi aku , second day sekolah dah jadi sangat DISASTER atas sebab-2 tertentu yg xdpt nk di-mention kan. Opps. Malu kita u ollzz X( . And yes. Saya dah DEACTIVE facebook. Well, takut ketagih :P. Hahaha. Ehh, facebook pun bole wat ketagih ehh? HAHAHA. So, terasa kurang sikit beban di bahu ku. Acecece ~.

First-2 dah sekolah dah start belajaq and so yes. Aim untuk 2013 nie memang nak buat betol-2. So far so good cuma nak catch up bg subjek fiizik. kerja sekolah cg tak siap lagi :'O . Baru tahu yg f4 tajuk light fizik tak habis bincang :O. Alamk ! Takpa, cg ckp ti cg bincang. Alelele ~ Good cikgu good ! :) . Alhamdulillah tadi baru siap buat essay untuk BI. Fuhh, berjanggut juga tunggu nak dpt ilham. Siapkan hari ni hari lain relax :P. Lagipun kena buat betol-2 tambah pula cg nk suruh semua baca essay masing-2 kat depan kelas. OH GREAT :'(

Ingat hujung minggu nie bolehlah online-2. Tapi saya akn lebih kepada account twitter dengan blog lah. Yelahh tadak tempat nak mengadu. Facebook dah clash dah :P . So, nak berhubung kena guna twitter lah ye. *kenyit mata*. Ohh tidak dilupakan juga sms/call. Ehem, faktanya saya nie malas nk topup so maybe sms yg diberi tidak akn dibalas dan maybe akn dibalas tapi lambat. Sila tumbuhkan janggut anda :P . 

Start bulan 2 dah nak tusyen and bulan 2 kot akn ada kelas tambahan. Im so in DEAD ! Hari-2 biasa pun dah tak terurus lagi pula kena kelas tambahan dengan tusyen. Bertambah-2 tak terurus. Hmm, itulah dia. Sikap saya kena berubah so mulai nak masuk tusyen semua nie, saya akan berusaha. *Sofia FIGHTING*. Apa-2 pun BATCH 96 saya doakan yg terbaik untuk awak-2 semua. BE THE BEST BEAT THE REST ;) .

And HAPPY BIRTHDAY to my classmate. MUHD FAQIH BIN FADZIL. Tahniah diatas rambut anda yg telah tumbuh dengan pesat . Selama 3tahun saya menunggu rambut anda lebat dan akhirnya , anda nampak KACAK disitu. *muntah*. Takpa, birthday mu aku kena puji XP.

No comments:

Post a Comment