Dua tiga Menjak Nie

Hello semua ~ Fuhh sakit tumit sakit tumit sakit tumit ! Tak tahu dua tiga lapan sepuluh menjak nie *tak reti kira* biasalah tengah mood cuti XP. Kaki aku selalu sakit. Tambah-2 dekat tumit. Nak kata pakai wedges or hell ehh silap-2 heel tak pakai sngt pun. Ok, memang xpakai pun . Lama dah XP. Biasalah mood cuti. *tak habis-2 dengan mood dia tue*. Ahhh lupa pula , see aku dah tukaq BLOGSKIN baru. Ada baik ka? Biasalah bila diri dah rajin , rajin lah nak edit segala bagai nie :P .

Tadi baru balik dari koop, kepenatan sebab buat kerja tue kerja nie . Macam biasa KOTAK-2 yg sebesar anak gajah tue pun kena angkat *hiperbola*, so memang cepat penat. Nasib dpt balik tenaga dengan bantuan.. *bunyi kompang*.... NESLO AIS yg dibeli at kedai KAK NAD ! Hahahaha >< . Kan aku dh kata, sejak cuti nie aku memang suka sangat minum air NESLO AIS. Setengah tak suka sebab ada NESCEFE tapi aku xpa.. Aku layan ja :D .

Thanks dekat KAK NAD sebab time balik , yes ! Matahari terpacak atas kepala.. Dia tolong tumpangkan aku naik motor dia sampai depan PETRONAS. Ok, depan petronas kira dah besaq rahmat la dia tolong hantaqkan, even dia busy tp dia still tolong aku. Thanks kak ;) . So, separuh jalan lg kena jalan kaki lah. *kata nak kurus*. Memang nak kurus tp aku xnak bakaq muka aku juga. Tapi nasibbbb. Sapa suruh gagal ujian komputer. *hentak kepala*. SALAHKAN AKU ! X( .

Petang stgi nak pergi jejalan dekat penang pula. Haaa, kelaz kau ~ Auuumm ! Biasalah cuti-2 saat-2 akhir. Alah g umah makcik kite je. Hehehe :3 . Siapa sangka , 31hb nak kena pergi sekolah. *pengsan*. Tahun terakhir aku sekolah :'( . Lepas nie no more CRUSH. *siapa kata? ( muka jahat )*. Takpalah, marilah kita semua BATCH 96's fokus at pelajaran. Sesama bg result spm 2013 GEMPAK ! Boleh? *minum neslo ais*.

Okaylahh undur diri . Assalamualaikum semua. Jaga diri ! Ingat bersenam bagus untuk kesihatan ~ *badan aku mengembang bila cuti nie*. ;)

No comments:

Post a Comment