Tajuk Motor


Hello semua ! *lambai kaki*. Nampak tak? Nampak tak? Tak nampak? K, memey saya tak angkat pun kaki tue. Hehe. Ok jadi sopan. Hello semua ! *lambai tangan*. Barulah molek kan? :3. Alhamdulillah harini sofia pergi dengar teori untuk amek lesen motor. And yeay ! InsyaAllah kalau pass ujian nie next year pergi sekolah naik motor. Senang :) . Nak pergi tusyen pun dah tak susah.

Tapi saya serammm sebab minggu depan ada test komputer. Kebanyakkan selalu gagal kat situ tapi tidak kpda kawan saya *MUHF FAQIH*. Aceee nama dia di-mention oohhh untuk entry kali nie. :P. Nak baldi faqih? Okayy takyah jwb aku dah bagi. Nahhh *sejam rm30*. Jangan lupa bayaq nahhh :P . Terima kasih buat akak-2 comel sebab baru harini kenal dah ramah dengan saya even saya memalu miaww kan? XD.

Thanks to akak najihah and akak husna ;). Gomawo unnie ~ . Tengok gmbr di atas? Kenal? Haa ceteka ceteka. Kalau sapa layan MAMA AWARD 2012 kenallah mereka-2 nie. Hahaha. It's EPIC HIGH ! Even tak pernah dengar lagu mereka nie tpi saya tergoda dengan gaya pemakaian mereka. UNIK ~ . Okay hati berdebar-2 nak amek lesen nie. Tolong doakan saya PASS. Aamiin :) .

Ahhh. Untuk BUDAK MUKA MCM CINA TAPI MELAYU , rasanya saya dah jatuh suka dengan awok ;). Be patient sofia be patient. HAHAHA. Okay gediknya aku. OH MY ! *tarik hidung*. Okay, aku tarik balik kata-2 aku tadi. Swear swear swear ! Tarik balik :'/ . Ermm. Aim bulan nie nak dapat LESEN MOTOR. GO GO WIWI ! :)

Entry TAMAT. Bye ! Assalamualaikum ! :3

No comments:

Post a Comment