POST MERAPI

Hai semua ! Rasa mcm nak tukar blogskin baru tapi sayang nak tukar sebab saya sangat suka dengan blogskin ini. Gomawo pada budak comel lagi baik yg membuat blogskin ini ;) . Saya dah decide nak amek ujian komputer hari sabtu depan. Huhu, berdebar-2 juga sihhh ~ *batuk*. Doakan saya cepat sembuh. Tak larat asyik-2 batuk. ADUH. Even tidoq pun akn batuk -,-'. Okay takpa. REDHA.

Terima kasih wahai kekawan ku semua sebab stalk blog nie. Haaa kantoi lahh kan? FAQIH , AISHAH , AIMI. Gomawo chinggu. WoAiNie ILoveYou AkuCintaPadamu. Menyanyi pulak dah. Agak-2 boleh masuk audition mencari penyanyi tersohor? LOL. *pegang perut* And yes, tahniah buat ERUL AF9 sebab berjaya masuk KPOP STAR HUNT SEASON 2.

Sesungguhnya ramai remaja perempuan di MALAYSIA menggilai anda. *tarik hidung*. Adakah ini benar-2? Tidak ku sangka tidak ku duga mengapa ini terjadi. HAHAHA :3. Apa-2 pun GOOD LUCK ! Kalau jumpa GIKWANG kirim salam RINDU SAYANG MUAH saya dekat dia nah. *bajetnya aku*. Buat mcm dia baca, walhal skrg dia tengah busy menari apa. Sobsobsob.

Okaylahh terasa ilham dia lari. Okay nak kejar dia esok kalo rajin saya update lagi. Assalamualaikum ! And and saya suka HOYA DAN MYUNGSOO. Sayang please LOVE me back :-*

No comments:

Post a Comment