SEKOLA? IAD?

Hello semua ! Back to school yokkk >< . Pada hari sabtu yg lalu, baru-2 sabtu nie lah. HAHA. Abah dengan mama saya telah membawa saya dan adik saya pergi membeli baju sekolah dan kasut sekolah. *terasa skema*. And yes , sebabkan baju aku nie unik sikit. Kaler hijau. Orang kata mcm budak sekolah agama walaupun semua itu hanyalah dusta semata-mata. LOL :P. Kena lahh pergi kedai wahab. Yalah dah pakcik wahab saja yg ada jual baju warna hijau. Yg penting tak ada belang-2 dah nah :P.

Next year tudung akn jadi labuh sikit. Biasalah senior year kenalah beli tudung saiz XL. So sebelum nie tudung saiz apa? Saiz XS . Hahaha tak tak just kidding mehhh , saya pakai saiz L tahun nie :3 . Saja nak tukar selera pakai tudung labuh walaupun xselabuh mana but at least labuh dari L :P . Lepas habis shopping-2 dekat PAK WAHAB ber-tepian dengan SCM tue tetiba dekat AVON nampak sorang awek nie. Perghh sempoi ! Putih comel lawa tinggi semua ada at dia :3. Nak tahu siapa dia? Jeng jeng jeng ~.

SCHA AL-YAHYA.*org menjerit* Wey wey wey takyah menjerit kat sini bole? Bising. Lepas tue tamatlah sesi membeli barang sekolah. Kasut? Beli kat pak wahab lah :P . Semalam pula tengok cerita ISTANBUL AKU DATANG dekat youtube. Walawey ! Romantik gila barbie lah depa nie. Jeles aku. Mengidam pula nak jadi cmgitu dlm life aku tpi masalahnya skrg nie TOMOK dengan LISA dalam cerita tue cuma pasangan bercinta :'/ . So, im not gonna do the same :3 . HAHAHAHA ~ .

Tak tahu kenapa, kalau BETO KUSYAIRI berlakon sure cerita tue best. Aku suka dengan beto tue sebab dia selalu berlakon mcm watak dia betol-2 hidup. Dia pandai mainkan peranan. WOW ! Beto gua caya sama lu ! HAHAHA. Dalam cerita tue even TOMOK lagi hensem dari BETO aku akn pilih BETO sebab perangai dia yang kelakar pastu mcm comel je kan? HAHA. Alalala , menepati citarasa aku :P.

Okaylahhh salam rindu salam sayang buat semua. Jumpa lagi di post yg akn datang. ASSALAMUALAIKUM ! P/S: Istanbul Aku Datang tersangat romantik ! LOVE IT SO MUCH.

No comments:

Post a Comment