Practise Makes Perfect

Hello semua ! *lambai tangan*. Memandangkan sofia dah katam baca buku KPP ( memandu ) so sofia decide nk try jwb test komputer secara download. Walaupun bukan soalan KPP yg betoi but at least sofia tahu juga bentuk soalan mcm mana kan? And alhamdulillah, mula-2 gagal lepastu sofia buat lagi dapat ngam-2 lulus yakni 42/50. Sofia mengharapkan lebih daripada tue sebenarnya. Tolong doakan saya :) .

Kalau boleh nak lulus terus pastu senang lah kan? Cepat sikit nak amek lesen motornya. Tolong doakan saya sekali lagi. Biasalah, berdebar-2 test betoi hari sabtu nie. So, saya mengharapkan yg terbaik lah. Mudah mudahan lulus. Insya-Allah. Thanks a lot to FAQIH sebab tolong aku download semua nie. Okay janji ditepati, akn ku belanja diri mu :P . So, dont ya worry. Usaha mu menolong aku berbaloi okay?

Harini rasanya dah 3x buat test nie. HAHAHA. Sekali tue ja LULUS. OH MY ! Apa nak jadi. Takpalah ingat nak practise-2 banyak-2 jwb soalan nie. Well, practise makes perfect right? So, doakan saya. Again ! *ayat nie je aku mention hahhaa*. Biasalah berdebar-2 nie. Nanti jwb test tue bukan ada teman pun. Huhu. Sesiapa sudi menemankan diriku ini? Aceee , geli lak aku XP.

Apa-2 pun, kepada yg nak amek test awal dri saya, BEST OF LUCK ! Yang dah lepas daripada saya. Acano result? Sharing is caring. Dan yg akan amek test hari sama dengan saya, GOOD LUCK awok ! Dan yg tak amek tue hahaha, bebila dah ready nak amek test komputer buat yg terbaik ;) . Aceee. Kemain kemas sungguh aku berkata-2. Lalalala ~

Okaylahh. Terima kasih sebab sudi baca blog nie. Take 5 sebenarnya skrg nie. Lepas update blog nie nk g jwb balik soalan tue. HAHAHA. Okaylahh. Undur diri dulu. Assalamualaikum ! Jaga diri semua. :)

No comments:

Post a Comment