RAMEN RAMEN RAMEN

Wazzup everyone ! And yesss happy birthday to youu ! *garu kepala*. Birthday siapa harini? Yes. Birthday kawan lama AYU SABRINA. Happy birthday AYU :) . Nampak gmbr di atas? Okay dikatakan bahawa ramen di atas ini HALAL so aku dah beli lahh ramen nie. Kira mcm MAGGI tapi dipanggil RAMEN di KOREA AND JAPAN. Aku beli yg warna oren *RAMEN CLAYPOT* pastu adik aku amek yg tengah tue *KIMCHI RAMEN*.

Petang tadi dengan besar hati pergilahh try. And guess what? Mine was bad ! Tak kena dengan selera aku kot. Sumpah aku nk muntah-3 . Bukan depa buat tak sedap tapi tekak aku xsuka bebenda cmgini. Haishh. beli RM 3.50 bebbb ! Nasib bukan duit aku, tpi duit mak aku. Errr kejamkah aku? XD. And yes, perisa adik aku sedap. *SUPER DUPER JELLY JELLY*. Geram akuu.

Yang DAEBAKKNYA, dalam ramen nie depa dah letak dah hirisan sayur yg aku pun xtahu syur apa? But okaylahh juga kan? Hehe :3 Aku memey makan tak habis so bye-2 lahh dia. Kesian kan? Sobsobsob. Nak wat cmna? Kannnn? Aku lagi suka makan maggi malaysia lagi sempoi. HAHAHA :) . Insya-Allah ti aku cuba makan bebenda lain pula.

Ermm, korea kan ada banyak makanan? Hahaha so cuba je ahh. But IMPORTANT dia mestilahh HALAL . Eh? Aku ISLAM memey patut lah makan benda HALAL kan? Haram mana leh sebab dah haram. Ermm ! *angkat kening*. Okay entry nie special utk RAMEN ! HAHAHA . Sesiapa yg duduk dekat SEBERANG , PENANG yg nak cuba benda nie boleh dapatkan di TESCO SEBERANG . Haaa cari dekat bahagian maggi :).

Selamat mencuba ! Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment