HARIMAU MALAYA MENGAUMM !



Hello semua and alhamdulillah HARIMAU MALAYA menangg ! Syukur syukur. Dan pada INDONESIA hmm jangan putus asa. Lain kali cuba lagi nahh. Harimau Malaya dah mengaumm itu pasal lahh depa boleh SCORE 2-0. Alalala ~. Sebelum Malaysia lawan nie , sofia nak agak MALAYSIA tewas. Errr kuasam kan aku nie? HAHAHA. Tapi aku tukar tafsiran aku bila Malaysia berjaya jaringkan gol pertama. 

And yes ! Aku nie tak pernah-2 tngok bola sampai habis but now, i had watched it until the end of it. Dengan suara rockers ya amat dengan batuk uhuk uhuk uhuk dah mcm beruk aku rasa . Tanpa kira suara nie dah rocker aku menjerit macam orang gila even suara tak keluaq time tue -,-'. Eerrr dikira menjerit dlm hati lah nie? Phewww :3

Apa-2 pun enjoy game kali nie. Sambil tngok sambil cuci mata lah. Ramai juga pemain bola sepak HARIMAU MALAYA yg hensem-2. Aummmm ~ HAHAHAHA :3. Ehhh aku nak yg hensem ajee yg tak hensem hampa boleh amek. Boleh? :3. Takpalah selamanya HARIMAU MALAYA. GO GO GO HARIMAU MALAYA !

Tolong doakan kemenangan berpihak pada HARIMAU MALAYA nanti ! Aamiin ! Harimau Malaya boleh tewaskan THAILAND. Malaysia boleh ! *sayang Malaysia* sayang juga CAPITAL L. *jatuh kerusi*. Okay Encik L rindu aku. HAHAHAA :3

No comments:

Post a Comment