MAMA AWARD


Hello semua. Dupdapdupdap. Terasa berdebar-2? Samalah kita ! Ohh kenapa saya berdebar? Sebab MAMA AWARD semakin hampir. *bersorak gila-2*. Ohh, kpopers tidak akn miss MAMA AWARD punya. Garenti. Tapi sayangnya :( . Kesayangan ambo tak dapat pergi MAMA AWARD. *mengalir air mata darah* Kenapa time aku nk tgok hampa dekat tv hampa xmau mai? Huhu ~

Ohh yes. Dah dengar lagu 60sec-SungGyu and Caffeine-Yoseob? Sila dengar. Gerenti awak akan suka. Err, kalau tak suka juga? Errr NOKOMEN. *ckp ala-2 retis*. HAHA :3 . Well, harini 29hb esok dah 30hb. Hmm, lepas nie dah nak masuk bulan 12. And yes ! Semakin hampirlah aku dengan SPM. *urut kepala*. Padahal nak amek next year. Okay makin dekat lah tue kan Even tak dekat mana pun :O.

Ohh tak tahulah mcm mana dengan pelajaran utk tahun depan. Dengan tusyen nya lagi. Fuhh mesti sibuk pastu lepas nie jarang lah nk post apa-2 dekat blog kan? Alalalala. Dont be so sad. Aceeeee tak sad pun sebenarnya kan awak-2 semua nie? HAHAHA :) . Ermm, untuk batch 96's all the best ! :) . 

Undur diri dulu. Assalamualaikum ! Oh jangan lupa beli EPOP bulan 12. Guess what? Dah jadi rm20. kenapa makin lama makin mahal aku pun xtau. Takpalah. Aku akn beli. Erm! *genggam tangan*. Chow !

TAHNIAH BUAT TEAM HARIMAU MALAYA SEBAB MENANG SEMALAM LAWAN LAOS :)

No comments:

Post a Comment