Tralalalala ~ Apakah ini?

*HAYATO : SPROUT ( Drama jepun )*

Hello semua ! Alhamdulillah, sofia dah berjaya habiskan cerita yg sofia dok tngok selama nie.. Yakni , TO THE BEAUTIFUL YOU. Alahh hero yg tinggi-2 hensem-2 tue. Ermm Tae Joon ( Choi Minho / Minho Shinee ) . Kenal? Bagusss :D . Sofia dah habis tngok drama korea tue skrg tngh tngok drama jepun yakni SPROUT. Atas sokongan kwn baik sofia yg suruh tngok so , here i am !

Yes yes and yes ! Jumpa crush baru la pula *tutup muka*. Maluuu tapi I mahuu ! Miawww ~ Hahaha. Dulu masa tngok drama TO THE BEAUTIFUL YOU saya jatuh cinta dengan CHA EUN GYEOL tapi bila dtg cerita SPROUT saya jatuh cinta dengan mamat atas niee. HAYATO. Ehem, baru perasann. Sofia selalu suka dengan HERO KEDUA. Reason? Entah ! Rasanya hero ke-2 selalu rapat dengan heroin kot. Haha. Boleh kah mcm tue? Wahh untunglahh HEROIN tue kan?

Orang yg minat dekat dia semua hensem-2. Wahai jejaka hensem datanglahh kepada kuu ! *doraemon muncul*. Taliikooppptaaaa ~ Ahhhh ! *ambik periuk ketuk doraemon*. Hermm, settle ! Lain kali jgn bg org terkejut ! Haishhhh doraemon nie. Dahh g main jauh-2.. Dushhhh ! *doraemon hilang*. Hehe ~ Merapu kan saya? Okay saya memang suka merapu. Sangat suka okay :S .

Hari selasa pelajar f3 nak pmr kan? Best of luck ! And pelajar f4 seperti saya pula nak exam PAT. Sangat BENCI okayy BENCI. Dah la tak baca buku lagi. Okayy salah saya :'/ . Dah tahu exam nak dekat sapa suruh tak baca buku? Yelah yelah. Malam nanti saya baca. Awak-2 semua jangan risau. I wont lie to u guys trust meeee ~ *muka ala-2 comel ditayangkan untk anda semua*. Dushhhh ~ . Sakit la woi ! Fineeeee... *minta MC selama 3 minggu*. Boleh xyah jwb exam. LOL !

Take care semua ! Tak larat nak taip ( Over pula minah nie ) . Hehe. Assalamualaikum ! Btw, dah 3 hari 2 malam saya tinggal di rumah tanpa mak abah along . Wuwuwu ~ Okay malam nie mak ayah along nk balik umahh dahh. Yeayyyy ! ><

No comments:

Post a Comment