Budak baru balik dari kem !

*Ehh janganlah tengok. Saya malu. Aww awww XD*

Assalamualaikum and hello warga blogger/stalker. Miss me? No? Finee ~ *hentak kepala kat mangkuk*. Haha. Saya baru balik dari kem dekat PAHANG. Kem ? Best / Bosan / Okay-2 lah bagi saya. Ehh mana satu nie? Haaa ~ Sofia pun tak tahu. Nak kata tak best , dia best.. Nak kata dia best , dia tak berapa nak best. Anehh kan? *tonyoh gigi*. Hahaha. Sila Euw Euw sekarang :S

TO AWOK , Tolong jangan nak gedik dan mengada depan saya. Sumpah saya tersangatlah ANNOYING sebab apa? Sebab saya tak suka awok berbuat benda sedemikian. Please take behave yourself. Lots of love from MEEEE :-*

Hehe ~ Sempat lagi aku kutuk orang *korek gigi*. Sorry to say la bro ! Haha ~ Harini my MOM . DAD , ALONG pergi PUTRAJAYA dan mereka meninggalkan saya. Huhu ~ Takpa. Saya ditemani oleh adik saya. Kira okay lah tue kan? Ahahaha.. Mohon mendoakan saya selamat disini dan mak ayah abang saya juga selamat di sana. Ahaha ~ *kenapakah aku begini? ahhhhh~*.

Tadi pergi MCD PERDA. Wahh dan lagi wooo pergi berjalan-2 kat sana. *Rumah depan MCD ja*. Poyo je kan hakuu nie? Nak gebang kat semua orang umah depan MCD. Okay sila jeles sekarang. Teramat MOHON awak-3 semua jeles dengan saya. Muahahahaha *gelak kuat-2*. Sorry to say la brooo :P.

Itu je lah nk cerita. Take care semua ! Assalamualaikum :'S



No comments:

Post a Comment