Kata-2 HIKMAT


Hello and wazzup wazzup semua ! Mohon pelajar PMR tidoq sekarang. Now now now ! Haishh, awak niee esok dah nak PMR boleh lagi SKODENG blog saya ye? Haha. Eeee kuajoorrr perempuan nie. Haishh chill la awek-2 pakwe-2 , gurau-2 manja takkan xboleh kot? Hehe >< . Yalah-3 suka hati awokk la nak tidoq ke idokk. Haa tonyoh mata dulu *tonyoh sampai merah eh*.

Esok pelajar PMR dah nak PMR so saya dpt mendoakan awak-2 je lah. Soalan bocor? CALL MEEE. *Ala-2 gegeh*. Hehe. Tapi kena ada upah la.. Boleh? Nak 1 jutaa ehh jap-2 tak cukup. ermm *mula mengira* okay okay nanti nanti I adjust-2 balik harga dia. Hohoho ~  Nampak benorr mata duitan haku nie. Alah biasa BROOO , dalam dunia nie MONEY is important DUDE ! *Gangster lak aku nie*.

Biasalah lagu nie lah budak nk exam esok. Ehhh ! Sapa kata sofia f3? Haishh awokk niee. Saya nak PAT lahh janganlahh kata saya f3. Malu pulaaa ~ *tutup muka*. Ehem, nampak mcm awet muda kan? Haishh janganlah puji kembangg dahh nie. *woi woi nak tambah 1 kerusi cepat !*. Tengok? Kan dah kata.. Saya salahkan awak-3 dan awak semua. Haaaa , lain kali pujilah lagii . Haha :)

Ilham hari nie tak mencurah-2 lahh biasalah nak simpan utk besok. Besok kan nk exam BM.. Karangan haaa karangan tueee haaaa haaaa hakktuiiii ! *kuajaqq nya minah tangachini!*. Hehe. Mohon jangan marahh ! Tolong doakan kejayaan saya juga :) . Pat ingt nak buat betol-2 tp disebabkan baru-2 nie g kem bnyk dah miss kelas entah la bole catch-up ke takk. So, harap-2 boleh cover lah kan? ^_^

Apa-2 pun best of luck untuk semua pelajar ! Tak kira lah nk ambik PMR , SPM , PAT , STPM , Ujian kemasukan ke TADIKA semula ke. GOOD LUCK ! Baca doa dulu sebelum buat apa-2 exam tahu? *Baik tak saya?*. Nasihat orgg. Ehemmm >< . Okaylahh jaga diri semua ! Assalamualaikum ! :)

P/S: Muhammad FAQIH bin Fadzil jangan nk SKODENG sangat lah kan? Korek biji mata baqu tahu. WEKKKKK :P

No comments:

Post a Comment