Sekian kali tak Post :D


Hai semua ! Comel tak blog saya? Okay saya dah tukar dekat layout baru. Memang nak sangat cari kaler hitam and now. Alhamdulillah. Impian termakbul. Yeayy ! *bunyi mercun*. Ehem, exam ? Belum habis lagi lah awak. Sabaq sat lagi 3 paper. Okay 3 ja lagi bebbb ! Lepas nie FREEDOMMM laahhh saya. Ishh, Freedom la sangat :O . Ehem, untunglahh kamu kamu dan kamuu bebudak form 3. Tak payah nak kusut-2 pikir pasal Exam Akhir Tahun dahh. LOL ! Tapi kena pikirkn PMR lah. Haha ~.

Tadi saya nampak CAPITAL L , tapi nampak je lahh cakapnya tidakk. Saya pernah ckp dengan dia tapi sekali tue je lah :'D . How i wish i could talk to u. Tapi setiap kali dia lalu ka hapee mesti niee haa nieee *tunjuk hati*, mesti DUPDAPDUPDAP. Sebab hapee? Sebab entahhh ! Sofia pun tak tahu kenapa :/ . Ermm, im his superwoman rightt? Hahaha >< . Eeee sila muntah Hijau sekarang ~.

Tadi buat paper ADDMATH. Memang mencabar otak. Okay entah berapa puloh markah saya tak buat sebab xtahu. Hentam pun xtau nak hentam apa. Habis pening kepala nie haaa. *Okay salah saya*. Esok sivik dengan bio paper 3. Wah wah sumpah skrg dok menghadap pc tapi xbelajaq lagi. Okay dah dah jangan ceramah. Satgi saya pergi baca. Dont ya worry ehhh? :)

Okaylahh entry pendek. Cuma nk gebang dekat semua yang saya dah tukar layout baru. Happy? Of course weyy ! Okay ASSALAMUALAIKUM ! Jwb sayangg depa :P.

No comments:

Post a Comment