Okayy SAYA MENGANTUK niee


Salam sayang salam rindu buat semua ! Hoho ~ Terasa over disini :) . Apa khabar semua? Hope hampa hampa semua sihat nah :D . Sorry la Penang saya pekat. hehe ~ Tak la sepekat mana tapi kwn saya ckp penang saya pekat. Yes yes , saya bangga ! Even kadang hapee yg hakuu ckp org negeri lain tak faham :/ . Teruk sangat eh aku ckp sampai semua orang tak faham? Sobsob. *tisu kering magic jadi basah*. Sampai hati awokk ~ Saya ckp bahasa melayu bukan bahasa alien. Hehe. Yelah yelah nanti saya CAYAQKAN dia. oppss silap silap ! CAIRKAN bukan CAYAQKAN. LOL. *tutup muka*.

Subhanallah , teka teka teka. Cepat teka ! Aceee dah macam budak-2 dahhh KAK YONG rasa. Aceee KAK YONG. Nama dahh bertukar dahh nie. So, pnggil lahh shayeee KAK YONG. Yuhuu Yuhuu kak yong in the house ! LOL ~ . *Minah sasau memang lagu nie*. Ehem , esok exam kimia semua paper.. Tolonglah doakan saya. Sebabkan nak post entry nie baca buku kimia laju-2.. Entah lah otak boleh hadam ke idok apa yg saya baca tadi. Takpa, kalau gagal sekali tak bermakna gagal selama-lamanya. *Sumpah ayat tak larat nk dngaq*. 

Dari haritu dok kata gagal sekali pa semua, padahal gagal dah banyak kali cuma UP2 dengan UP1 ja tak gagal. Bangga sat *lubang hidung kembang*. Eleh, POYO ! UP2 pun ngam-2 40% . Kalau takk haishhh mmg tak lahh kan nak LULUS. Ahhh bersyukurrrr *sujud syukur*. Awak rasa tak apa yg saya rasa? Sumpah, saya rasa mengantuk sangat. Maybe sebab study lebih kot. Aceee study lebih? Tidoqq ja lebih. LOL !. Takpalahh. Saya nak tidoq dulu. Assalamualaikum ! Hensem kan mamat di atas? Well, dia husband saya. Opsss sila jeles sekarang. Bye !

P/S: Dear CAPITAL F / CAPITAL L thanks sebab menceriakan hari-2 aku. Even aku tak ckp dngn hang. Aku dah cukup suka bila dapat tengok hang :') . Nampak tak permainan dia? Eeee gatainyaaa Hakuuu nieee ~ Mohon maaf. Biasalahh orang dah suka dekat diaaa :'D

No comments:

Post a Comment